| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 04, 2008 6:25 pm Onderwerp: |
|
|
De evaring heb ik gelukkig nooit gehad bij onze KA in het ziekenhuis. Enkel als er specifiek naar een bepaalde KA gevraagd wordt zal hij worden weggeroepen, maar voor de rest is er telkens 1 van dienst op de pediatrie - neonatologie.
_________________ mama van D & G
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 680 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 04, 2008 6:45 pm Onderwerp: |
|
|
we hebben ook een kinderarts gebonden aan t ziekenhuis, maar ook onze huisarts is een heel goede, deels arts bij k&g en dus gekend met kids, en dus gaan we nu bij beiden.
de ka doet nog de controles en de "specialekes".
de ha gaan we bij als t dringend is en ze aan huis moet komen...
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 04, 2008 9:19 pm Onderwerp: |
|
|
wij gaan bij de echtgenote van mijn gyn! Die kent ze dus ook al van de geboorte uit de verhalen van haar man!
Nee , serieus , het is gewoon een heel goeie ka en het is toevallig de vrouw van mijn gyn . Best is inderdaad eerst eens na hun geboorte langs te gaan op algemeen onderzoek , dan kan de ka ook hun evolutie opvolgen en moet je niet almaar herhalen dat ze wel licht /zwaar waren bij geboorte en dergelijke .
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaatje

Geregistreerd op: 06 Mei 2008 Berichten: 9 Woonplaats: Oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 11, 2008 8:23 pm Onderwerp: |
|
|
wij gaan voor de speciale zaken naar de KA verbonden aan het ziekenhuis en die hen al opvolgt vanaf neonato.
En voor de rest gewoon naar de HA, hele goeie lieve dame die heel goed om kan met kleine kinderen en die ook arts is bij K&G.
@ L : ik vermoed dat wij dezelfde HA hebben: initialen AJ in Hekelgem?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 680 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 12, 2008 10:07 am Onderwerp: |
|
|
kaatje
nee, niet dezelfde... wij hebben een arts van het ASZ (allé, een van de ka daar he)
|
 |
L

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 12, 2008 10:08 am Onderwerp: |
|
|
kaatje
je had het over de ha, ben ik weer fout zeg... k weet zelf begod niet hoe ze noemt...
ze zit in een duapraktijk in essene.
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1458 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 12, 2008 8:34 pm Onderwerp: |
|
|
ik had ook een KA verbonden aan het ziekenhuis.
maar nu is zij zo druk bezet! ze heeft ook een privé praktijk.
maar ik mag niet klagen, ik ga gewoon met de kinderen naar de huisarts, dus geen KA nodig gehad.
Maar AZ Imelda in bonheiden is blijkbaar gekend voor hun goede kinderafdeling en kinderartsen.
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|