| |

sundance's blog Isarubines blog L's blog San's blog gyt's blog muzemans's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 627 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 09, 2007 8:00 am Onderwerp: |
|
|
k vind eerlijk gezegd dat je moeilijk twee keer t zelfde kan vinden...
k ben overlaats ook eens naar C&A geweest en er was wel leuke spullen maar geen enkele twee keer in dezelfde maat! grrrrr
in makro wel een paar gelijkende dingen gevonden, zelfde ding in andere kleur en ook gelijkende broeken
nu gaat Yerko die eerst nog verslijten en dan de twins... dus yerko zal veel t zelfde genre dragen
LOL
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1564 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 09, 2007 12:16 pm Onderwerp: |
|
|
ik koop nooit hetzelfde, je zal Kaat en Tess dan ook nooit hetzelfde zien aanhebben op een meeting.
Ik ben er niet tegen hoor, maar ongeacht ze identiek zijn past het niet steeds hetzelfde voor beiden.
binnen een jaartje begin ik met voor elk een schuif, makkelijk voor de papa!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 09, 2007 12:30 pm Onderwerp: |
|
|
Ja ik ben er ook niet zo voor maar op een meeting vind ik het wel leuk omdat je zo moeilijk kunt zien dat ze tweeling zijn
En ook het idee van muze erachter, je weet altijd naar welke t shirt je moet zoeken omdat ze hetzelfde aanhebben
@ Isarubine, voor de nieuwe t shirts komt er nog info, dit wordt nog volop besproken
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 10, 2007 9:54 am Onderwerp: |
|
|
moet zeggen dat ik nu voor deze winter niet veel meer identiek heb. Komt omdat ze nu in de kleren van stan kunnen van vorig jaar, dus daar heb ik maar 1 van. Alhoewel ik soms ante het grootste aandoe (dat van stan geweest) en kobe nog dat van vorig jaar.
Gisteren trouwens weer een broek (van een half jaar te dragen) met twee gaten op de knieën. pfff, jongens hé! Zal me toch eens naar de veritas moeten begeven voor knielappen, en mijn mama aan het naaien zetten...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
tante kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 10, 2007 10:29 am Onderwerp: |
|
|
of zelf een cursus naaien volgen?
_________________ tante van stan, ante en kobe |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 10, 2007 10:31 am Onderwerp: |
|
|
zal dat doen als pasen en pinksteren op 1 dag valt.... (die dag moet ik ook al trouwen, en nog heel wat andere dingen doen, zal een drukke dag worden )
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
tante kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 10, 2007 10:33 am Onderwerp: |
|
|
hehe
er zal iemand serieus vloeken als dit ooit gebeurt!
_________________ tante van stan, ante en kobe |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|