| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 06, 2007 6:12 am Onderwerp: |
|
|
Voila Gyt, dat kan ik goed begrijpen. Ik kleed de meisjes 99 % identiek (enkel verschillende kousjes of verschillende bodies), net omdat ze zo verschillend zijn.
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 06, 2007 7:03 pm Onderwerp: |
|
|
Ik snap dat Gyt! Ik heb dat als we op een meeting zijn, want zeg nu eerlijk, bij die van mij zie je het echt niet
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2839 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 06, 2007 7:40 pm Onderwerp: |
|
|
Ik doe ons jongens ook enkel hetzelfde aan als we weggaan of als we een meeting hebben. Op school heeft de juf het liever niet want als ze is snel moet zijn is het moeilijk.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 06, 2007 9:03 pm Onderwerp: |
|
|
als ik heel eerlijk ben, is het intussen al zo een gewoonte, dat ik eigenlijk nog dubbele sets kleertjes heb. Maar ter mijner verdediging, da's dus ook omdat ik het zo moeilijk vind om leuke kleertjes te vinden voor jongens. Zo vond ik vorige week een hele leuke broek van brother bear in de C&A, het soort dat ik zocht, smal genoeg in de taille (muis, misschien iets voor je jongens?!), maar dus enkel van brother bear in het groen. Dus weeral dubbel gekocht... nu heb ik al voor elk vier broeken voor de winter... nog niet echt genoeg om rond te komen hé. En zeggen dat ik zo ongeveer alles koop wat ik leuk vind! (volgens Jim toch...)
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 10:30 am Onderwerp: |
|
|
Ja en ik vind het ook ni simpel, iets vinden dat voor Greg en Dagmar kan, eigenlijk heb ik nog niet echt gezocht ook hoor, gewoon omdat ze voor de moment genoeg kleedjes hebben en ik het een beetje stom vind om gewoon om hetzelfde te kunnen aandoen extra kleedjes koop.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 7:05 pm Onderwerp: |
|
|
hihi Gyt ik heb ze al
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 07, 2007 7:37 pm Onderwerp: |
|
|
kunnen ze bij de volgende meeting identiek!!!
Zeg kristel, als ik Line gelijk de jongens wil kleden, is dat een jeansbroek ofzo (voor Line passen de jongensmodellen beter, valt dat effe mee) met bv hun Lief-shirtjes. Super!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|