| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2839 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Dec 09, 2006 7:36 pm Onderwerp: RE: is het nu een eitje of waren er 2? |
|
|
en ik geloof dat fabeltje dat de mama hen altijd herkent ook niet meer hoor, heb me meer dan eens vergist en als ik eerlijk ben het gebeurt af en toe ook nog als ik hen niet direkt in hun gezicht kan zien.
Toen ik bevallen was lagen ze op de prematuren en had ik hun foto aan mijn bed hangen en dan vroegen bezoekers van wie is nu axel en wie maxim awel ik moet nu bekennen dat ik meer dan eens gewoon gelogen heb en gedacht van ik weet het echt niet. Dus zei ik maar wat. Erg he
Nu vind ik toch dat ik meer verschillen begin te zien en ook in hun praten want maxim praat hetzelfde als zijn juf, echt waar hij doet haar steeds na.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Dec 10, 2006 7:24 pm Onderwerp: RE: is het nu een eitje of waren er 2? |
|
|
ik heb het vooral lastig als ik foto's bekijk van in het zwembad. hun haar is dan nat en dan zie je natuurlijk niet het verschil in haarkleur!
In het ziekenhuis dachten ze op een gegeven moment dat ante er van door ging, maar het was kobe die vertrok! Terwijl ze nu toch echt niet op elkaar lijken? Maar de verpleegsters hadden het er moeilijk mee en haalden ze vaak door elkaar!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Dec 11, 2006 2:05 pm Onderwerp: RE: is het nu een eitje of waren er 2? |
|
|
och sunny daar moet je je zeker ni voor schamen of denken dat je de enigste bent erin,ook ik heb me dikwijls vergist hoor en zeker op foto's,als ik toen ze geboren waren foto's trok waar ze samen opstonden zette in in mijn agendatje wie rechts en wie links lag,ook in de album staat het geschreven.En als ze ouder waren en ze stonden met hun rug naar mij of als ik snel moest zijn vergiste ik me ook dikwijls.
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Dec 11, 2006 2:12 pm Onderwerp: RE: is het nu een eitje of waren er 2? |
|
|
Denk dat het maar logisch is dat jeje kunt vergissen als ze zo goed op elkaar lijken. Zeker van in de verte of iun een rapke als je ze moet roepen als ze wat verkeerd doen en met hun rug bijvoorbeeld naar je toe zitten.
Ik heb gelukkig dat probleem niet
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Dec 11, 2006 6:27 pm Onderwerp: RE: is het nu een eitje of waren er 2? |
|
|
|
ik heb dat met stemmen. Ante en Stan hun stem lijkt goed op elkaar en als ik dan iets hoor, vergis ik me vaak, als ik een opmerking geef.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 05, 2007 9:39 pm Onderwerp: |
|
|
hey allemaal,
bij ons zijn ze tweeeigen daar is geen twijfel aan
de ene heeft zwart haar een een donkeder huidje en de andere is goudblond en heeft een witte huid huid en lijken heel hard op de zussen maar niet opelkaar mijn oudste dochter en mijn jongste van de tweeling lijken meer op elkaar dan op zen tweeling broer en de jongste van de meisjes lijkt ook meer op de oudste van de tweeling lleen heeft zij donkerder haar als hem
groetjes sandrita
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Okt 05, 2007 11:39 pm Onderwerp: |
|
|
tja, dan kan het niet missen hé! Maar hoe minder de mijne op elkaar lijken, hoe meer ik hen gelijk wil kleden, alsof ik er toch wel even de nadruk op wil leggen.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|