| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 22, 2006 10:14 pm Onderwerp: RE: individuele aandacht |
|
|
Uitstappen gaat zo nog sneller want dan doe ik gewoon het portier open aan de kant van het voetpad , klik over Ruben de gordel van Isaline los en dan die van Ruben.Ondertussen klimt Isaline naar de stoel van Ruben en zet ik Ruben voor mij in het deurgat uit de auto en dan hef ik Isaline eruit, of stapt ze meestal zelf uit de auto terwijl Ruben tussen mij en de auto instaat, opnieuw kan geen van beiden weg want mama is te breed om te passeren! Toch nog een voordeel aan het breed zijn;) Dan stel ik ze beiden met de handjes tegen de auto en knal ik het portier dicht. Auwto toe !roept Ruben dan .:p
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 23, 2006 12:58 pm Onderwerp: RE: individuele aandacht |
|
|
pff ben ik blij dat die van mij groot zijn geen problemen meer met instappen en uitstappen.Nu we hebben ook een schrikperiode gehad hoor hier was het roy die nogal snel was en soms de straat opliep(toen was het hier wel rustig nu ni meer)maar ik reageerde zo hevig op hem dat hij zo verschok en het maar drie keer heeft gedaan.
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 23, 2006 4:55 pm Onderwerp: RE: individuele aandacht |
|
|
Hier gaan ze ook braaf tegen de muur staan en wachten ze ook aan het volgende opgelegde "obstakel", en als ze niet luisteren weten ze ook dat ze heel de weg een handje moeten geven, wat zo i zo moet op heel drukke wegen.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 23, 2006 5:12 pm Onderwerp: RE: individuele aandacht |
|
|
|
amai gyt: klik jij line nog vast in de buggy? Doe ik zeker al andrhalf jaar niet meer, en geeneen die er al ooit uitgekropen is!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 5019 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 23, 2006 6:09 pm Onderwerp: RE: individuele aandacht |
|
|
neen muze, in de buggy klik ik Line al een eeuwigheid niet vast hoor. Ik bedoel dat ze riempjes aankrijgt (zo'n tuigje) als ik de jongens ga halen in de creche met haar. Wij wonen een een hele drukke baan (die eigenlijk maar een gewone weg is, dus trottoir onmiddelijk naast de rijweg, is geen fietspad tussen) tijdens spitsuren. Ik voel bv de luchtverplaatsing van camions en auto's enorm trekken... De dubbele buggy past op sommige gedeeltes maar net op het trottoir, en dan moet daar dus nog een dochter naast kunnen... Dus het is echt kwestie van centimeters eer ze op de straat onder een auto loopt... En aangezien ze dus, als ze ergens nog maar een hond hoort blaffen, laat staan ziet lopen, instinctief wegloopt (of springt als dat hondje te dicht bij is), had ik teveel schrik dat ze op een dag onder een auto zou springen. Vandaar dat tuigje. Ze draagt dat trouwens enkel als ik met haar en de buggy weg ben hoor, anders loopt ze gewoon braaf aan het handje mee (en in de straat van haar school die doodloopt mag ze alleen op de stoep lopen, daar zijn geen honden heb ik gemerkt)
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 23, 2006 7:10 pm Onderwerp: RE: individuele aandacht |
|
|
amaai gyt geen plezier om daar elke dag tevoet te lopen precies
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1921 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 23, 2006 7:14 pm Onderwerp: RE: individuele aandacht |
|
|
om nog even op de aandacht terug te komen: hier merk ik dat er steeds 1tje is dat heel veel aandacht van mama wil als mama in de buurt is (Tess). Kaat is iets zelfstandiger en heeft dat blijkbaar minder nodig. Ze heeft wel haar momenten maar toch. Het maakt dan je aandacht verdelen wel moeilijk zeker als ze echte karakertjes zijn!! Ik probeer op momenten dat Tess aandacht wil Kaat er zoveel mogelijk bij te betrekken opdat Tess zou merken dat mama er voor allebei is en zij mij niet steeds kan opeisen! pfff en dat voor eentje van bijna 14 maanden hé.
Individuele aandacht probeer ik zoveel mogelijk te geven, vooral als papa dan thuis is door eens 1 van beiden bij me te nemen of bij me in de keuken te zetten, of zelfs als ik alleen ben met 1 van beiden iets leuks van spelletje te doen (zoals blokken stapelen enz)
Niet makkelijk je aandacht verdelen, je hebt steeds de neiging om aandacht te geven aan diegene die het vraagt,... maar we doen ons best!!! voor mij zijn het 2 gelijke mensjes maar elk met hun eigen karaktertje waar je moet op inspelen wat opvoeding zo boeiend maakt! Mag me dan ook niet voorstellen dat ik er 3 tegelijk zou hebben!! Chapeau voor diegenen onder ons met een drieling of meerdere kinderen kort op elkaar
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05)
Laatst aangepast door Jessie op Ma Okt 23, 2006 7:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|