| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 21, 2006 9:16 pm Onderwerp: RE: individuele aandacht |
|
|
das handig als ik nog iets vergeten ben uit de auto te halen zoals mijn gsm. Dan zeg ik handjes tegen de auto en dan doen ze dat en ondertussen grits ik mijn gsm eruit of mijn tas of zo. Ook trouwens een goede manier om ervoor te zorgen dat de vingertjes niet tussen de portiers belanden.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2839 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 22, 2006 6:44 am Onderwerp: RE: individuele aandacht |
|
|
ja das waar maar dan zal ik toch eerst is moeite moeten doen om de auto te wassen want dat is niet mijn sterkste kant en aangezien ik er meestal mee weg ben moet ik het wel doen(alhoewel mijn ventje meestal het niet meer kan aanzien en de auto toch een beurt geeft)
Nee maar bij ons zou dat toch niet lukken met de twee kleinsten, ze zouden als ik effe mijn aandacht op iets anders zet dan zouden ze gaan lopen. En als ik hen in de auto zet moet ik dat een voor een doen want ze kruipen dan het liefste van voor op mijn plaats en dan krijg ik hen er bijna niet uit, als ik dan naar de andere kant ga dan gaan zij naar de andere kant en zo blijven we dan bezig. Deugnieten hoor!!
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2839 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 22, 2006 6:48 am Onderwerp: RE: individuele aandacht |
|
|
oh ja nu ze naar school gaan gebruik ik de riempjes eigenlijk niet meer, enkel voor als ze stout zijn en dan kan ik hen vastmaken in de buggy of op hun stoel. Dus het is wel lichtjes gebeterd.
Ze waren vorige week op uitstap geweest met hun klasje en er was nog een extra juf mee voor hen in het oog te houden, was wel nodig want ze waren nog steeds aan het zien om op hun eigen houtje ervandoor te gaan, het is wel niet gelukt.
Zo zag axel een poortje en wilde dat opendoen, maar de juf had het gezien en riep axel niet doen, dat mag niet en axel zei: jawel mama staat daar! En de juf zei neen dat is niet waar en dan heeft hij toch maar geluisterd. Maar ze willen dus nog altijd met hun tweetjes de wereld verkennen.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 22, 2006 8:33 am Onderwerp: RE: individuele aandacht |
|
|
wij wonen wel in een rusitge buurt en elke morgen stappen we naar school. Dan lopen ze meestal voorop en wachten aan de oranje pal, of aan het hoekje. Moet zeggen dat ze dat heel flink doen en ze moeten ook altijd dicht bij de muur lopen en dat doen ze dan ook. Ben gewoon super streng op straat, en ze weten dat ze dan goed moeten luisteren.
Ik laat ze tegen de muur staan als ik ze één voor één uit de auot zet, en dat lukt heel goed!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 22, 2006 8:37 am Onderwerp: RE: individuele aandacht |
|
|
met Line lukt dat ook wel, eigenlijk luistert ze heel goed op straat. Toch doe ik haar, als ik ook met de buggy ben, de riempjes aan, en houd ik altijd haar handje vast op het trottoir, omdat ik haar eens heb zien springen toen er ergens een hondje uitkwam, gewoon bijna recht de straat op. Ze is dus niet van slechte wil, omdat ze weet dat ze moet uitkijken voor de auto's, maar haar schrik van hondjes is gewoon zo groot dat ze dan niet nadenkt...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
wendy B

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 22, 2006 2:24 pm Onderwerp: RE: individuele aandacht |
|
|
En op straat kan je natuurlijk niet voorzichtig genoeg zijn.
Gelukkig wonen wij in een heel rustige straat.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 22, 2006 10:11 pm Onderwerp: RE: individuele aandacht |
|
|
oei, Line zal toch eens bij ons op logement moeten komen! Die schrik voor hondjes zal ze rap kwijt moeten spelen, er lopen er hier zo twee reuzen rond, samen met een stel katten, enkele koeien (lees 45) en nog een 450-tal varkens, 8 kippen en binnenkort komen er nog twee konijnen bij. Amaai, waar gaat dat eindigen!
Om op de auto terug te komen, ik steek de onze altijd samen in de auto aan de kant van het voetpad en haal ze er op die manier ook weer uit. Ik doe de portier open(handjes op de auto) en stel me met beiden voor mij in het deurgat zodat geeneen kan ontsnappen. Eerst steek ik Isaline(kant van de chauffeur) erin en zij kruipt dan vanzelf op haar stoeltje en dan broer die staan te wachten aan mijn benen. Ik klik hem dan vast, sluit het portier en loop naar de andere kant en kan dan gewoon Isaline vastklikken. Vermits ze al zit gaat dat dan supersnel en ben ik rap van de straat af.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|