| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 616 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 08, 2008 9:32 pm Onderwerp: |
|
|
Niet twijfelen aan jezelf hoor! Je wil gewoon het beste voor je kind. Ik vind het goed dat je bij je beslissing blijft; je zal toch niets doen wat hem niet vooruit helpt?
Ik hoop dat julllie zoontje zich snel weer kiplekker voelt (en de mama ook!)
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3716 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 08, 2008 10:26 pm Onderwerp: |
|
|
je doet het prima hoor! Je moet zelf ook je goed voelen bij je houding (zo geef ik toe: ik nam hen wél altijd op, toen ze nog zo klein waren, een knuffel kost niets voor mij, maar dat ben ik gewoon hé... en troost je: daar krijg ik dan ook weer regelmatig commentaar op, dat ik ze te veel pak ).
Een tip voor de diarrhee: Lennart had een jaartje geleden ook chronisch diarrhee, at dan al niet erg goed (is wel aan de nogal magere kant). De pediater wist het ook niet meer, hij had al perenterol gekregen enzo. Uiteindelijk ben ik dan zelf aan het nakijken geslagen, en ik las ergens dat een tekort aan vetten in de voeding ook nét diarrhee kan geven (alhoewel er altijd gezegd wordt dat de voeding met wat olijfolie verrijken constipatie oplost). Awel, een extra grote klont bertolli boter door zijn eten, en op enkele dagen was het probleem opgelost! Nu krijgt hij dat nog steeds, heeft dat blijkbaar nodig... (en de extra calorieën kunnen bij dat ventje ook geen kwaad, hij valt bijna van de curve af! en hij is ooit gestart op P50 hé...)
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 09, 2008 8:23 am Onderwerp: |
|
|
Je bent heel goed bezig en je moet je niet laten opjagen. Je doet het goed, en je doet het zoals je zelf je er het beste bij voelt!
En hopelijk geraakt je zoontje vlug van zijn diarree af!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
oma mie

Geregistreerd op: 25 Mrt 2006 Berichten: 456 Woonplaats: waarschoot, oost-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 09, 2008 8:34 am Onderwerp: |
|
|
je moet je zeker niet door anderen laten wijsmaken dat je geen goede moeder bent.
Wortelsap kan je krijgen in de biowinkel en ze hebben ook goed biowortelsap in delhaize. Het heeft wel een rare smaak als je het niet gewend bent, dus best vermengen met iets.
Hopelijk is je kleine ventje er snel weer bovenop
_________________ oma van Kaat en Tess (07-09-2005) en zo fier als een gieter.
mama van Jessie en Tante E (die geen tweeling zijn) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2598 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 09, 2008 8:47 am Onderwerp: |
|
|
Trek je zeker niets aan van wat anderen je zeggen, je volgt je eigen instinct en een moeder weet als de beste wat goed is voor haar kinderen.
Doe zo verder!
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 09, 2008 9:25 am Onderwerp: |
|
|
Je doet het zeker goed. Elke moeder weet toch dat je je kind niet de hele tijd constant kan oppakken. En al zeker niet met een tweeling ... Maak je geen zorgen hoor.
En verder: heel herkenbaar, dat van de moeder en de schoonmoeder ...
Mijn schoonmoeder heeft er ook een handje van weg om niet rechtstreeks te reclameren, maar om opmerkingen te maken als: "hier zoeteke, ik zie dat ge honger hebt. Van de oma krijgt ge wel een koekske hoor ..." En dat als ze net van tafel komen of zo.
Enfin, ik wijk af van het onderwerp.
I.v.m. diarrhee: bij erge diarrhee deden wij geen rijstwater bij de papfles, we maakten gewoon de hele fles met rijstwater i.p.v. met gewoon water. En verder: bananen, wortelpap met rijst, geraspte appel, chocolade, wit brood, ...
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 09, 2008 10:41 am Onderwerp: |
|
|
Je kan je kindjes inderdaad niet de hele tijd oppakken. Zelfs met eentje gaat dat niet altijd! Er tegen babbelen is toch ook liefde geven. 't Is toch niet dat je ze ondertussen helemaal negeert he...
Je bent zeker een goeie moeder want je bent bezorgd of je wel een goeie moeder bent... Snappie?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|