| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Hulp in het huishouden nodig met een meerling? |
| Ja voor alles |
|
10% |
[ 1 ] |
| Ja voor het poetsen |
|
80% |
[ 8 ] |
| Neen het lukt prima zo! |
|
10% |
[ 1 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 10 |
|
| Auteur |
Bericht |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1464 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Apr 30, 2007 8:22 pm Onderwerp: Hulp nodige of niet? |
|
|
Heb je bij het krijgen van een meerling hulp nodig of niet?
Wie krijgt er hulp of heeft hulp in huis?
Bv poetsvrouw, au pair, nanny,....
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Apr 30, 2007 9:35 pm Onderwerp: |
|
|
Wij doen alles zelf tot hiertoe. Maar: werk wel maar halftijds en ik moet zeggen dat het hier nooit kraaknet is en de strijk soms heel lang blijft liggen! Overdag krijg ik gewoon niks gedaan!
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Apr 30, 2007 10:45 pm Onderwerp: |
|
|
|
werk iets meer dan 4/5 en heb poetsvrouw. Heb geen zin om vrije tijd daaraan te besteden. Ben liever met de kids bezig dan!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 01, 2007 7:18 am Onderwerp: |
|
|
Ik werk voltijds als huisvrouw
Mijn man heeft na de geboorte 3 weken verlof genomen, voor de rest heb ik tot nu toe alles zelf gedaan. Geen kuisvrouw, geen babysit (1 keer op bijna 8 maanden), niemand om voor ons te koken of te wassen
Hulp in huis is duur, mijn familie en vrienden wonen 700 km ver weg en op hulp van mijn schoonfamilie moet ik niet zo rekenen
Indien het leven hier niet zo duur was, dan zou ik zeker een kuisvrouw nemen, ook al ben ik zelf thuis.
Wat ik mij de eerste 3 maanden na de geboorte gewenst heb, was iemand om te kuisen en te strijken en om af en toe een warme maaltijd te komen brengen. Ach ja, ook zonder hulp van buitenaf zijn we erdoor geraakt. Een klein beetje hulp was echter meer dan welkom geweest.
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 01, 2007 7:16 pm Onderwerp: |
|
|
Vroeger nooit hulp gehad, en idd het had welkom geweest ...
Ik heb wel een tijdje mijn strijk uitbesteed en dat was al een enorme luxe.
Nu doe ik noodgedwongen alles terug zelf, hoewel ik natuurlijk meer tijd heb dan jullie in de week dat de kids bij hun papa zijn.
_________________ mama van D & G
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 01, 2007 7:18 pm Onderwerp: |
|
|
ik ben vanaf toen rani 6 maand was gestopt met werken en heb ik dus altijd alles zelf gedaan,maar met die tweeling erbij nam mijn tante de kids elke vrijdag mee naar haar thuis zodat ik kon uitslapen. Nu doet ze het nog steeds maar het is wel alleen de jongens die meegaan,en ni voor mij te laten uitrusten maar omdat de kwajongens geen weekend willen overslaan
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1464 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 01, 2007 7:26 pm Onderwerp: |
|
|
Ik werk full-time maar zelf heb ik sinds mijn zwangerschap een poetsvrouw.
Ik heb sowieso al een hekel aan poetsen en dat helpt echt.
Voor de rest deed ze dan tijdens mijn zwangerschap de strijk ook nog bij. Ik kon niet zolang rechtstaan.
Maar na de geboorte van Tess en Kaat is het poetsen gebleven en strijken doe ik liever zelf.
Soms wens ik alleen wat meer hulp in huis had wanneer ik ziek ben! Dan hoeft mijn ventje er niet teveel voor op te draaien en zou er oor hem misschien gekookt worden.
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|