| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Hulp in het huishouden nodig met een meerling? |
| Ja voor alles |
|
10% |
[ 1 ] |
| Ja voor het poetsen |
|
80% |
[ 8 ] |
| Neen het lukt prima zo! |
|
10% |
[ 1 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 10 |
|
| Auteur |
Bericht |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 20, 2007 12:31 pm Onderwerp: |
|
|
Het is toch maar voor de afwas te doen die keukenhanddoeken, weer zoiets dat ik haat
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 20, 2007 3:10 pm Onderwerp: |
|
|
hihi,
strijken doe ik niet!!! Selecteer mijn kleren al bij aankoop op kreukgevoeligheid! En verder liggen mijn normen wat dat betreft niet zo hoog! Enkel kris strijkt zijn eigen hemden en broeken!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 5019 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 20, 2007 6:00 pm Onderwerp: |
|
|
tja, ik zei het al: mijn enige maniakale kantje...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 20, 2007 8:25 pm Onderwerp: |
|
|
man man, ik moet toch eens in de leer bij U zene muze mannen laten strijken, dat is een gave op zich
Toen ik vandaag ging winkelen probeerde ik ook te kijken op kreukbestendig maar er zitten toch dingen tussen die ik moet strijken tja, in alles je kreukvrije goesting vinden is ni simpel en het moet nog deftig zijn ook om mee te gaan werken ...
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 643 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 21, 2007 6:44 am Onderwerp: |
|
|
alles kreukvrij kopen zit er vind ik ook niet altijd in!
ik probeer wel of ze heel erg kreuken of niet, zoals linnen en zo, dat heb ik niet al te veel in mijn kast hangen!
en mijn vnetje heeft voorlopig nog werkkledij die lekker makkelijk strijkt (hij verandert echter binnenkort van job,en dan is t in hemd en deftige broek... die mag hij zelf strijken zenne.. LOL)
k vind trouwens ook dat die kreukvrije dingen vaak dingen zijn waarin je dan teveel zweet (door polyester toestanden) en als k dan moet kiezen tussen kreuken of zweten, kies ik toch voor meer strijkwerk en kreukstof zenne!!
ofwel ben ik nog niet genoeg ervaren in zoeken naar kreukvrije stoffen!!
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 21, 2007 11:33 am Onderwerp: |
|
|
|
is ook kwestie van je normen niet te hoog te leggen hé! En ik ben redelijk vrij in keuze van kledij om mee te gaan werken. Een katoenen t'shirt die in de droogkast heeft gezeten, is best ok niet gestreken. En aangezien ik elke dag voor publiek sta en nog geen opmerkingen er over gekregen heb, zal het allemaal wel meevallen
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
tante kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 21, 2007 12:59 pm Onderwerp: |
|
|
neenee, er is niemand die nog commentaar dùrft te geven
_________________ tante van stan, ante en kobe |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|