| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Hulp in het huishouden nodig met een meerling? |
| Ja voor alles |
|
10% |
[ 1 ] |
| Ja voor het poetsen |
|
80% |
[ 8 ] |
| Neen het lukt prima zo! |
|
10% |
[ 1 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 10 |
|
| Auteur |
Bericht |
loeloe

Geregistreerd op: 31 Mei 2006 Berichten: 106 Woonplaats: Antwerpse Kempen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 17, 2007 10:16 am Onderwerp: |
|
|
|
Ohja, jullie denken misschien: "En die papa kan niet even gaan kijken als ze wenen?" Neen, want hij is zelfstandig en heeft deze morgen nog wat gewerkt. Dit even ter info.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 5019 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mei 17, 2007 5:55 pm Onderwerp: |
|
|
amai loeloe, maar dat zal dan af en toe toch stressen zijn, als je ze hoort wenen? Ik ben zo'n moederkloek, die zelfs onder de douche luistert of ik niks hoor... Maar ze zullen vermoedelijk beter hun plan kunnen trekken later, of zichzelf troosten hé. Ik heb dan ook -niet te verwonderen misschien- drie mama's kindjes...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 643 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mei 18, 2007 7:05 am Onderwerp: |
|
|
Hoi
Hier slaapt Yerko nu een uurtje in de voormiddag, heel vroeg eigenlijk, is tegen zes uur wakker en tegen acht uur er weer in. slaapt dan tot negen uur ongeveer
snamiddags slaapt hij dan max twee uurtjes
that is it!!
Ik werk fulltime en mijn manneke ook, dus sinds we zwanger waren van Yerko hebben we poetshulp in huis. de eerste was niet zo goed maar nu hebben we iemand met dienstencheques en zijn er wel content van!
strijken doe ik zelf, doe dat zoals anderen hier nog redelijk graag... duurt ook geen uren vind ik ... k strijk dan ook niet alles hoor, alleen kledij enzo. pyamas bodies en handdoeken gaan zo weer op t rek!
hoe t met de komst van de twins gaat verlopen heb ik geen idee van! normaal voorzie ik geen extra hulp in te schakelen. ventje is gelukkig wel 2 maand thuis dus dat gaat wel schelen he
en die strijkt ook als ik het moe of beu ben dus dat is een gans voordeel he!!
ben heel blij met mijn "nieuwe man"
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 5019 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mei 18, 2007 7:48 am Onderwerp: |
|
|
dat zou ik nog moeten leren L! Ik ben absoluut geen kuismaniak, behalve als het op mijne strijk aankomt... Alles wordt hier gestreken, behalve de badhandoeken. Om sneller te zijn, had mijn mama de slabben eens gewoon opgeplooid en weggelegd... awel, heb ze er allemaal terug uitgehaald om te strijken
Maar ik vind strijken dan ook een zeer valoriserend werkje: je hebt daar zo'n duidelijk resultaat van hé...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 643 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 20, 2007 10:01 am Onderwerp: |
|
|
inderdaad is strijken wel een heel voldoenend jobke he! (zeg ik mooi terwijl t ventje hier naast me staat te strijken - maar we hebben t werk verdeeld hoor... elk de helft van de mand - heb gestreken tot de buik begon tegen te werken!)
maar toch, gewoon voor sommige dingen doe ik echt geen moeite!
bodiekes van de kleine die rek ik mooi uit voor ik ze vouw en klaar is kees, t zelfde met pyamas (wie ziet die rimpelkes nu???) en handdoeken...
ook slabbekes dus niet... gewoon ff rekken als ik ze vouw!
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 20, 2007 12:21 pm Onderwerp: |
|
|
Ikke ook hoor, hoe minder ik moet strijken hoe beter , hemdjes, onderbroeken, keukenhanddoeken ... alles opvouwen en in de kast !!
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2889 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 20, 2007 12:26 pm Onderwerp: |
|
|
Voor mij idem als bij kristel, ik haat strijken!!!
_________________ Heidi , mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|