| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 29, 2007 10:08 pm Onderwerp: RE: Huilende kinderen |
|
|
Isaline begint nu steeds expres haar broer pijn te doen omdat ik me kwaad zou maken dus heb ik me al de ganse dag rustig gehouden en niks gezegd , als ze hem dan pijn doet steek ik gewoon mijn vinger op en zeg pas op , als ze verder doet neem ik haar vast zet ze kordaat in de hoek zonder een woord te zeggen en overlaad Ruben met duizenden kusjes. Ze kalmeert op deze manier veel sneller en beseft ook beter dat ze gestraft is want als ik me boos maak begint ze gewoon te lachen alsof ze wil zeggen van haha tis me toch gelukt hé.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 29, 2007 10:22 pm Onderwerp: RE: Huilende kinderen |
|
|
boos wordt ik gelukkig zelden (en als ik eens echt roep bv omdat er eentje iets echt gevaarlijks doet, dan verschieten ze alledrie ongelofelijk), maar soms brengt Line me toch tot op het randje... Lennart krijgt al helemaal hetzelfde drammerige karakter (maar hij luistert voorlopig toch nog). Maar Pieter... dat wordt een moeilijk geval denk ik. Die leert dus niet bij (enfin, toch niet in de goede zin van het woord), die blijft dezelfde dingen, die hij niet mag, maar herhalen. Ik heb van ellende intussen toch het park al rond de tv gezet. Maar ja jakke, we houden vol hoor... tot nader order ben ik nog sterker, zwaarder, sneller en slimmer.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
wendy B

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 29, 2007 10:37 pm Onderwerp: RE: Huilende kinderen |
|
|
Allé, dan ziet het er toch naar uit, dat ik de aanhouder ben!
Ons Nérine is nu al een paar dagen niet meer zo hysterisch! Ze laat nog wel van haar horen als ze haar zinnetje niet krijgt, maar geeft sneller op!
Zou die overdreven hysterie ook te maken kunnen hebben met het doorkomen van de kiezen? In de zin van sneller op de tenen getrapt te zijn omdat ze minder kunnen verdragen door de kiespijn?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 30, 2007 9:03 am Onderwerp: RE: Huilende kinderen |
|
|
|
mss wel, ik ben ook prikkelbaarder als ik pijn heb....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 30, 2007 1:38 pm Onderwerp: RE: Huilende kinderen |
|
|
ik ook
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 30, 2007 4:03 pm Onderwerp: RE: Huilende kinderen |
|
|
Wendy B, ik geloof het ook. Ik heb er ook eentje bij wie de tanden weer aan het duwen zijn. En ze is ook echt lastig. Als ik dan vraag om even te mogen voelen, dan is het antwoord: 'nee, pijn edaan'.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|