| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
zwendy

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 12, 2009 11:24 am Onderwerp: hospitalisatieverzkering???????? |
|
|
heeft iemand ervaring bij de geboorte van een tweeling met de hospitalisatieverzekering van de cm, ik neem zoiezo een eenpersoonskamer?
_________________ Met vleugeltjes zo klein
werd een engeltje geboren.
Deze vleugeltjes brachten het
daar waar engeltjes thuishoren.
Waarom??????
we missen je zo, tiebeke |
|
| Terug naar boven |
|
 |
iris

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 12, 2009 1:58 pm Onderwerp: |
|
|
Zorg ZEKER dat je een hospitalisatieverzekering hebt!!!
Anders betaal je je blauw moesten de kindjes een tijdje in de couveuse moeten blijven liggen!!!
Maar wij hebben die niet bij de cm dus daar dan ik je niet mee verder helpen.
_________________ groetjes Iris, mama zoontje Kjento 24/10/2000
en dochtertjes Kioni & Kaori 08/09/2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mamataan

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 12, 2009 4:08 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb een hospitalisatieverzekering bij cm, maar weet nu niet meer juist hoeveel ik zelf heb moeten opleggen, kan dat wel eens nazien, maar dat zal toch even duren...
_________________ Karin
Trotse mama van Ella en Maud (14-02-2007)
  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
zwendy

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 12, 2009 4:44 pm Onderwerp: |
|
|
hallo,
als je dat eens zou willen doen, weet dan een beetje waar we ons moeten op voorbereiden.
alvast bedankt op voorhand
_________________ Met vleugeltjes zo klein
werd een engeltje geboren.
Deze vleugeltjes brachten het
daar waar engeltjes thuishoren.
Waarom??????
we missen je zo, tiebeke |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Ellen

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 12, 2009 5:04 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hadden hospitaalplan van de CM (er zijn 2 soort hospitalisatieverzekeringen dacht ik?) en ik denk dat wij in totaal ongeveer 300 euro zelf moesten betalen. Ik had een eenpersoonskamer, keizersnede en kindjes hebben 3 en 4 weken op neonatologie gelegen.
Achteraf hebben we ook nog veel geld teruggekregen door maximum factuur. Heeft niks met die hospitalisatie te maken maar door al die bezoekjes aan het gynaecoloog/ziekenhuis tijdens de zwangerschap, de bevalling en dan het verblijf van de kindjes op neonatologie hadden wij serieuze rekeningen vorig jaar. Uiteindelijk was het dus bijna een nuloperatie en hebben we praktisch niks zelf moeten betalen
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1378 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Mrt 12, 2009 8:03 pm Onderwerp: |
|
|
geen hospitalisatieverzekering van de CM hier want wij hebben er via ons werk, en die zijn doorgaans veel beter (geen forfait, betalen alles terug bij zwangerschap). Het heeft ons dus 0 euro gekost. Maar bij CM denk ik dat je inderdaad zelf nog een klein bedrag betaalt.
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 5019 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mrt 13, 2009 11:10 pm Onderwerp: |
|
|
kijk het in elk geval goed na bij de CM!!! Ik heb daar ook een hospitalisatieverzekering, en ik had nog eens nagevraagd bij die vent hier, of die mijn kosten zou dekken. Ja hoor, geen probleem mevrouw. Tot ik de rekening kreeg van mijn éénpersoonskamer bij Line Ze hebben idd twee versies, en ach, ik betaal gewoon wat ik binnenkrijg aan facturen, ben daar weinig mee bezig. Bleek ik de eenvoudige versie te hebben, en kostte zes dagen éénpersoonskamer ons zo maar eventjes 1000 euro. Moet het nog gezegd dat ik daarna meteen een uitgebreide hospitalisatieverzekering nam... bij mijn privé verzekeraar.
En neen, ik ben niet vertrokken bij de CM. Al die mutualiteiten zijn één pot nat, geloof me. En hun bureau ligt achter onze hoek, dat heeft al met al ook een aantal voordelen. Maar boze brieven zijn er wél geschreven indertijd...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|