| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
pedro

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Nov 05, 2007 11:35 pm Onderwerp: |
|
|
| gyt schreef: | | mijn verzekeraar zei me zelf dat die van de cm (als je de uitgebreide neemt) vrij compleet is hoor. Maar indertijd waren wij zo ongelofelijk kwaad op die vent!!! |
ja kan ik geloven hoor!!!Hij heeft jullie wss hospitaalplus aangeraden,waarbij je een bedrag van 25euro per dag terugkrijgt en verder niks......
_________________ trotse papa van 3zoontjes
Fayne (02/06/2004)
Zitano&Zinoah (26/10/2007) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lijntje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 06, 2007 9:04 am Onderwerp: |
|
|
|
wij zijn verzekerd bij de bond moyson en na inlichtingen gevraagd te hebben betalen wij zelf alleen maar de forfait van 185 euro de rest is voor hun buiten de pampers en verzorgingsproducten in het ziekenhuis. dit is ook voor een 1 persoonskamer
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
mayake84

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 06, 2007 10:57 am Onderwerp: |
|
|
oh help, doordat wij al 2 keer thuis bevallen zijn ben ik dus heel bang voor nu het factuur van het ziekenhuis te krijgen als we bevallen zijn. Ik ga sowieso als alles goed verloopt nog dezelfde dag naar huis, ploiklinisch, vreloopt het iets minder goed dan wordt het automatisch een meerpersoonskamer. Papmpers en kleren wil ik allemaal zelf voorzien. Maar dan wij hebben geen hospitalisatieverzekering, wilde dit ooit, maar mijn man vond dat niet nodig. Je ziet wel. Ik ben bij de voorzorg, maar ja behalve de wettelijke terugbetalingen ben ik echt doodsbang om facturen van om achterover te vallen te krijgen, want fair zijn dat kunnen wij nooit betalen.
groejes
_________________ (mama van 4, kaat 08/09/04,tess30/03/06,daan en lies 16/01/0 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 06, 2007 11:22 am Onderwerp: |
|
|
Ik ben bij hospitalia en heb ongeveer alles terug gekregen, heb ook een aanvullende ziekteverzekering bij onafhankelijk, euromut.
Heb bij alletwee de bevallingen ongeveer 50 euro betaald (was water, medicijnen en telefoonrekening...) Denk niet dat er nog kosten extra waren... Geld stond al op mijn rekening, voor ik het moest betalen aan het ziekenhuis...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2877 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 06, 2007 11:41 am Onderwerp: |
|
|
Zijn zeer tevreden over dkv want heb ook nooit voorschot moeten betalen en alles werd goed geregeld. Ook worden bijvoorbeeld bij een operatie de onderzoeken tot 3 maand en na 3 maand ook terug betaald (als ik me niet vergis). Enkel vind ik de maandelijkse betaling ervan wel duur maar ja je hebt het nodig he.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 06, 2007 12:41 pm Onderwerp: |
|
|
|
is bij hospitalia ook zo hoor, van die onderzoeken voor en na een operatie....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
lijntje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Nov 06, 2007 1:24 pm Onderwerp: |
|
|
bond moyson heeft dat ook 3 maand ervoor en 6 maand erna zelfs
mayake soms zijn pampers gebruiken van het ziekenhuis voordeliger dan er zelf meet te nemen omdat zij hun pampers aan groothandelprijzen kopen, bij ons in het stedelijk te roeselare is dit toch goedkoper maar je kan dit op voorhand al vragen aan het ziekenhuis waar je gaat bevallen hé
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|