Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
twinneke's blog
katreseke's blog
Kristel's blog
pedro's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Hospitalisatiekosten bij een meerling

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Geldzaken en meerlingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
pedro

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Nov 05, 2007 11:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

gyt schreef:
mijn verzekeraar zei me zelf dat die van de cm (als je de uitgebreide neemt) vrij compleet is hoor. Maar indertijd waren wij zo ongelofelijk kwaad op die vent!!!

ja kan ik geloven hoor!!!Hij heeft jullie wss hospitaalplus aangeraden,waarbij je een bedrag van 25euro per dag terugkrijgt en verder niks......
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog MSN Messenger
lijntje

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Nov 06, 2007 9:04 am    Onderwerp: Reageren met citaat

wij zijn verzekerd bij de bond moyson en na inlichtingen gevraagd te hebben betalen wij zelf alleen maar de forfait van 185 euro de rest is voor hun buiten de pampers en verzorgingsproducten in het ziekenhuis. dit is ook voor een 1 persoonskamer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken
mayake84

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Nov 06, 2007 10:57 am    Onderwerp: Reageren met citaat

oh help, doordat wij al 2 keer thuis bevallen zijn ben ik dus heel bang voor nu het factuur van het ziekenhuis te krijgen als we bevallen zijn. Ik ga sowieso als alles goed verloopt nog dezelfde dag naar huis, ploiklinisch, vreloopt het iets minder goed dan wordt het automatisch een meerpersoonskamer. Papmpers en kleren wil ik allemaal zelf voorzien. Maar dan wij hebben geen hospitalisatieverzekering, wilde dit ooit, maar mijn man vond dat niet nodig. Je ziet wel. Ik ben bij de voorzorg, maar ja behalve de wettelijke terugbetalingen ben ik echt doodsbang om facturen van om achterover te vallen te krijgen, want fair zijn dat kunnen wij nooit betalen.

groejes
muzemans

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Nov 06, 2007 11:22 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben bij hospitalia en heb ongeveer alles terug gekregen, heb ook een aanvullende ziekteverzekering bij onafhankelijk, euromut.
Heb bij alletwee de bevallingen ongeveer 50 euro betaald (was water, medicijnen en telefoonrekening...) Denk niet dat er nog kosten extra waren... Geld stond al op mijn rekening, voor ik het moest betalen aan het ziekenhuis...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Nov 06, 2007 11:41 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Zijn zeer tevreden over dkv want heb ook nooit voorschot moeten betalen en alles werd goed geregeld. Ook worden bijvoorbeeld bij een operatie de onderzoeken tot 3 maand en na 3 maand ook terug betaald (als ik me niet vergis). Enkel vind ik de maandelijkse betaling ervan wel duur maar ja je hebt het nodig he.
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken MSN Messenger
muzemans

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Nov 06, 2007 12:41 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

is bij hospitalia ook zo hoor, van die onderzoeken voor en na een operatie....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
lijntje

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Nov 06, 2007 1:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

bond moyson heeft dat ook 3 maand ervoor en 6 maand erna zelfs
mayake soms zijn pampers gebruiken van het ziekenhuis voordeliger dan er zelf meet te nemen omdat zij hun pampers aan groothandelprijzen kopen, bij ons in het stedelijk te roeselare is dit toch goedkoper maar je kan dit op voorhand al vragen aan het ziekenhuis waar je gaat bevallen hé
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Geldzaken en meerlingen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 5 van 9

Ga naar: