Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
L's blog
gyt's blog
San's blog
muzemans's blog
katreseke's blog
twinneke's blog
Kristel's blog
muis's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Hospitalisatie kosten voor een meerling

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Geldzaken en meerlingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Jan 08, 2008 4:13 pm    Onderwerp: Hospitalisatie kosten voor een meerling Reageren met citaat

Vervolg van het vorige topic, maar er werd dan ook gesproken over hospitalisatieverzekeringen.

Het eindigde met Pedro:

hospitvandaag hebben ze teruggestort van de ingebrachte factuur van mn vrouw haar 1ste opname (10dagen rusten in materniteit op een 1persoonskamer)...onze factuur was 472euro en nu hebben we er 487euro teruggekregen ,wss hebben ze er nog kosten bijgerekend van de apotheek en zo die je ook terugkrijgt....
Valt hééééél goe mee dus!!!

Dit is de link naar het vorige topic, zodat diegenen die het gesprek niet volgden even kunnen terug kijken.

http://www.meerlingen.org/post37975.html#37975

ons hele team
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
pedro

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2008 9:58 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

nog eventjes terugkomen op het feit dat we meer hebben teruggekregen dan we eigenlijk moesten betalen Laughing ,vandaag de gedetailleerde factuur gekregen en idd,alle bezoeken aan de gyn en apotheekkosten voor de bvalling zijn ook nog in rekening gebracht en hebben we dus nog een deeltje van teruggekregen!! Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog MSN Messenger
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2008 10:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo moet het!!!
Je betaald al genoeg voor die hospitalisatie (allee vind ik toch).
Ik ben nog altijd blij dat wij dat ook hadden genomen want met al die keizersnedes (3) en neonatologie (joey eventjes en 3 weken axel en maxim) zou dat al gauw wat gekost hebben. Ook met ons Sarah 'tje haar reflux aan de nieren en twee operaties hebben we er (spijtig genoeg) vna gebruik gemaakt. Anders had dat een grote streep door de rekening geweest.

ons hele team
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
lutg

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2008 10:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het loopt snel op, hé?
Zo heb ik het voorbije jaar ook al vaak gejuicht voor de mutualiteit, hoor, je mag je niet inbeelden dat je het ganse bedrag zou moeten betalen!
weermanneke

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Jan 14, 2008 4:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

De ervaringen die ikzelf heb en die ik van anderen hoor, ongeacht of het tweelingen zijn, ouderen, mannen of vrouwen....een hospitalisatie verzekering zou je indien je financiën het toelaten absoluut moeten afsluiten.
Een ongelukje is vlug gebeurt en een bezoekje aan het ziekenhuis loopt zoals al herhaalde malen werd aangehaald flink op.

Het zal eenieder ook wel opgevallen zijn dat er grote verschillen bestaan voor hospitalisatieverzekeringen, wist je dat er bijvoordbeeld organisaties zijn, waarbij je enkel de facturen moet binnenbrengen en zelf niets op voorhand moet betalen ? Anderen hebben dan weer een vrijstelling van enkele euro's (soms wel 1000 euro) en je hospitalisatie verzekering is duurder naarmate je die afsluit als je ouder bent. Dus zo jong mogelijk een verzekering nemen zou ik zeggen. O ja en wat vaak ook het geval is, voor een zwangerschap bestaat er een wachttijd voor de hospitalisatie van kracht is, dus niet wachten tot je zwanger bent om zo een verzekering af te sluiten.

Laat ik het kort stellen, als je wat geld opzij kunt zetten voor een hospitalisatieverzekering af te sluiten, is het enkel maar een aanrader, maar neem niet zo maar een. Vergelijken is zeker de moeite en lees ook vooral de kleine lettertjes.....

Wink
pedro

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Jan 14, 2008 5:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

wij zijn hier nu met het hele gezin overgeschakeld van cm naar fortis AG,omdat ik op mn werk gratis ben verzekerd bij fortis!En fortis werkt ook met een hospitalisatiekaart,dus bij opnamen in het ziekenhuis,gewoon kaartje afgeven,en alles wordt rechtstreeks geregeld met fortis....

ben es benieuwd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog MSN Messenger
lulleman

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Jan 14, 2008 7:08 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kon via het werk ook naar een andere maatschappij overstappen maar als ik alles eens goed ging vergelijken dan kwam ik met mijn huidige er veel beter uit. Akkoord deze is duurder maar ik heb er nog steeds geen problemen mee gehad in tegenstelling wat ik van mijn collega's heb gehoord over deze van het werk. Dit ging van eerst alles betalen tot zelfs het niet terugbetalen wegens onvolledigheid e.d.

Vadere van Axel en Maxim, Sarah en Joey
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Geldzaken en meerlingen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5

Ga naar: