| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
pedro

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 14, 2008 8:21 pm Onderwerp: |
|
|
| lulleman schreef: | | Ik kon via het werk ook naar een andere maatschappij overstappen maar als ik alles eens goed ging vergelijken dan kwam ik met mijn huidige er veel beter uit. Akkoord deze is duurder maar ik heb er nog steeds geen problemen mee gehad in tegenstelling wat ik van mijn collega's heb gehoord over deze van het werk. Dit ging van eerst alles betalen tot zelfs het niet terugbetalen wegens onvolledigheid e.d. |
en via welke maatschappij waren ze dan verzekerd???
_________________ trotse papa van 3zoontjes
Fayne (02/06/2004)
Zitano&Zinoah (26/10/2007) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 14, 2008 8:49 pm Onderwerp: |
|
|
Met het werk waren we bij Winterthur en daarna Ethias en nu een verzekering waar ik de naam niet van ken, vermits ik dit nu niet meer volg, maar de zetel is naast de expressweg in zwijndrecht gelegen.
Voorwaarden zijn niet veranderd bij mijn weten.
Wijzelf zijn bij DKV
_________________ De groenten,
Vadere van Axel en Maxim, Sarah en Joey |
|
| Terug naar boven |
|
 |
pedro

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 14, 2008 8:57 pm Onderwerp: |
|
|
| lulleman schreef: | Met het werk waren we bij Winterthur en daarna Ethias en nu een verzekering waar ik de naam niet van ken, vermits ik dit nu niet meer volg, maar de zetel is naast de expressweg in zwijndrecht gelegen.
Voorwaarden zijn niet veranderd bij mijn weten.
Wijzelf zijn bij DKV |
mja,
dkv is natuurlijk het van het,maar wel superduur e
_________________ trotse papa van 3zoontjes
Fayne (02/06/2004)
Zitano&Zinoah (26/10/2007) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 14, 2008 9:41 pm Onderwerp: |
|
|
wij zijn via het werk verzekerd bij dexia en de voorwaarden zijn bijna identiek aan dkv. En ik moet jaarlijks maar een 150 euro (met Nicolas erbij )geven want ik ben gratis. Het enige wat een haartje in de boter was , was het feit dat er een vrijstelling van 200 euro per jaar op zat . Dat is dan effe een blunder van het UZ geweest want ons vorige bij KBC had dit niet dus nu betaald de sociale dienst van het UZ die 200 euro aan het personeelslid terug omdat het hun fout is! Goed hé.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 14, 2008 10:16 pm Onderwerp: |
|
|
|
Kris kon het ook via zijn werk, maar hebben we ook niet gedaan. Trouwens: zijn jullie van plan om tot je pensioen op hetzelfde werk te blijven? Want als je verandert, of je wordt ontslaan, is de verzekering weg, en als je dan zelf voor 1 gaat kijken ben je alweer een stuk ouder, en zoals weermanneke al schreef, ligt je premie dan hoger...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3775 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 14, 2008 10:22 pm Onderwerp: |
|
|
kan je die van je werk dan niet houden muze?
Nu ja, wij hebben dat gewoon zelf genomen. Ik krijg de indruk dat wij (in een ziekenhuis dan nog) zo ongeveer de enigen zijn waar het werk dat niet aanbiedt Maar ja, hun redenering is: je krijgt de zorgen gratis bij ons, dan moet je maar niet meer elders gaan...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 14, 2008 10:29 pm Onderwerp: |
|
|
je kan die soms overnemen, maar de condities zijn niet altijd even goed dan hoor.
Trouwens gyt: heeft je ventje een hospitalisatie op zijn werk? Want bij mijn weten hebben mensen in het onderwijs dat niet...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|