| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 11:46 am Onderwerp: |
|
|
HOi
Hier twin mama in spe, voor 12 juni met keizersnede, als ze zo lang blijven zitten
k zou dus heel graag opnieuw bv geven.
k heb dat bij mijn zoontje ook gedaan en ondanks de kloven en de last geen moment spijt van gehad
nu vraag ik me af hoe dat gaat na bevalling.
mijn gyn raad me aan om in t ziekenhuis ééntje fles te geven en de andere borst en de volgende voeding omgekeerd, omdat ik anders doodop ga zijn na een weekje...
wat denken jullie??
k lees hier dat veel dames precies in t ziekenhuis fles en borst kombineerden maar eenmaal thuis toch 100% borst gaven?
waarom kan dat niet vanin t ziekenhuis,? is dat te uitputtend??
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 12:42 pm Onderwerp: |
|
|
je moet naar je lichaam luisteren,als jij het aankan waarom niet maar het is inderdaad vermoeiend
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 1:24 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb ze 3 dagen beiden borstvoeding gegeven en dan zat ik er door. Daarna heb ik het afwisselsysteem aangehouden en hen een 6-tal weken BV en flesvoeding gegeven. Daarna enkel flesjes.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 3:12 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb ze ook in het ziekenhuis uitsluitend bv gegeven hoor tot waanzin van de vroedvrouwen want ik kon na de keizersnede nog niet goed uit mijn bed en ze moesten ze dus alle 2 uur komen aanleggen!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 5:46 pm Onderwerp: |
|
|
maar da's hun werk... ze zouden blij moeten zijn dat ook twin-mama's gemotiveerd zijn om bv te geven! Als je het graag doet, moet je het gewoon proberen (evt contact nemen met een bv-centrum, afhankelijk van de regio zijn er vroedvrouwen die in het begin aan huis komen om je te helpen met de bv, meen ik gelezen te hebben indertijd toen ik erover opzocht). En je zal zelf wel voelen hoe vaak en welk systeem voor jou werkt...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 7:48 pm Onderwerp: |
|
|
Dag L,
Bij mij was het in begin - neonatologie - borstvoeding + borstvoeding uit flesjes, ik kolfde thuis af en dat gaven ze dan als ik er niet was in een flesje.
Luister naar jou eigen wensen en vraag desnoods hulp voor de andere taken in huis zodat jij borstvoeding geven en voldoende kan rusten.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1644 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Apr 11, 2007 11:39 am Onderwerp: |
|
|
hey L, ik weet niet van waar je bent, maar je kan inderdaad ook thuis begeleiding krijgen wat borstvoeding betreft (mocht je van het Leuvense zijn, dan kan het)
zelf heb ik er geen nood aan gehad. Ik had wel bij de geboorte met de kinderarts besproken om ook de ene BV te geven en de andere fles en de volgende voeding te wisselen.
Doordat ze op 36weken geboren zijn was hun zuigreflex nog niet sterk genoeg voor BV dus kolvde ik af. Eens thuis kregen ze bij elke voeding elk 1/2 flesje moedermelk aangevuld met 1/2 flesje poedermelk.
Vraag even in het ziekenhuis of bij kind en gezin na hoe het zit met BV begeleiding eens je thuis bent.
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|