| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Bebo

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 23, 2007 10:45 pm Onderwerp: hoe voorbereiden? |
|
|
|
we stellen ons eigenlijk de vraag hoe we ons dochtertje van 2 en een beetje, best voorbereiden; eerst & vooral vanaf wanneer zouden we haar het grote nieuws vertellen? we zijn van plan om ze naar een van de volgende echo's mee nemen, op 13 weken ofzo?
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3949 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 24, 2007 7:56 am Onderwerp: RE: hoe voorbereiden? |
|
|
Line was één jaar en vijf maanden toen ik zwanger werd van de jongens. We zijn haar het grote nieuws beginnen vertellen samen met de aankondiging naar de familie toe, nl op drie maanden zwangerschap. Ze mocht vanaf dan ook mee naar de echo's (wat ze echt superleuk vond), bekeek met ons de video van de echo thuis regelmatig (toen kregen we die nog mee), en had een hele berg boekjes gekregen met babyfoto's (de catalogus van prémaman was haar favoriet). Zo is het allemaal nogal probleemloos gegaan...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 24, 2007 9:10 am Onderwerp: RE: hoe voorbereiden? |
|
|
ik nam stan niet mee naar de echo, maar hebben hem idd met boekjes en bezoekjes aan echte babies voorbereid op wat er ging komen (hij was 22m toen ze geboren werden).
Of er nu 1 of 2 komt, daar heeft hij zich niet teveel vragen bij gesteld. Volgens hem was dat gewoon standaard. Pas later is hij beginnen beseffen dat het niet doorsnee is dat je er ineens 2 bijkrijgt, maar hij was het zo gewoon en heeft daar nooit moeilijk over gedaan)
Het is eigenllijk pas recent dat hij zich daar niet altijd even blij mee voelt, vooral omdat ante en kobe heel vaak in een eigen spel zitten en hem niet toe laten om erbij te komen.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2869 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 24, 2007 9:24 am Onderwerp: RE: hoe voorbereiden? |
|
|
Bij ons zijn joey en sarah maar een of twee keer meegeweest. Joey had het al is meegemaakt met sarah maar sarah was toen ook nog maar juist een jaar en twee maand dat ik zwanger werd van de twee. Joey vond het vooral raar dat het twee babies waren en sarah heeft er toen eigenlijk niet veel aandacht aan geschonken. Wel toen ze geboren waren. Ze was toen in de dag ook niet veel bij mij omdat ze bij mijn ma ging omdat ik moest plat liggen.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 25, 2007 8:54 pm Onderwerp: RE: hoe voorbereiden? |
|
|
ik heb rani zo veel mogelijk meegenomen als er echo's gemaakt werden,rani was 18 maanden toen ze geboren werden
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 627 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 11:57 am Onderwerp: |
|
|
Hoi
Hier 29 weken zwanger van twins
ons zoontje wordt einde deze maand 1 jaar en zal dus als de twins komen max 13,5 maand oud zijn
we weten ook echt niet hoe hem voor te bereiden. hij is een keer mee op echo geweest, maar dat maakte hem eigelijk niets uit
hij wrijft nu wel af en toe over mijn dikke buik en dan vertel ik wel dat er broertjes inzitten... maar voor de rest weten we t niet goed...
k heb wel gelezen dat je kids bij de geboorte zelf moet laten ontdekken dat er een kindje(s) in t bakje liggen enzovoort. dus dat doen we dan maar he
nog tips??
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Apr 10, 2007 12:40 pm Onderwerp: |
|
|
hem er zoveel mogelijk bij betrekken,maar hij is nog jong en het kan zijn dat na een aantal weken hij ni beter weet dat er nog kindjes zijn
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|