| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 27, 2007 7:33 am Onderwerp: |
|
|
|
vooral omdat die armbandjes niet elke dag veranderen hé!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
lijntje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 27, 2007 8:06 am Onderwerp: |
|
|
maar die armbandjes kan je ze toch maar pas later aandoen als ze wa ouder zijn?? heb hier meer schrik dat ik ze als baby ne keer of 10 ga verwisselen ander kousjes ok maar als ze ze uitshotten sta je daar wel héik denk dat ik met viltstift ofzo op hun pamper een teken zet die houden ze normaal gezien aan
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 27, 2007 8:11 am Onderwerp: |
|
|
hier hadden ze alledrie van dag 1 een armbandje. Nooit problemen mee gehad. Trouwens, als ze uit het ziekenhuis komen, hebben ze nog een armbandje van daar.
En lijntje: van in het begin elke baby zijn eigen kleren geven, dan ga je ze nooit verwisselen...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
lijntje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 27, 2007 8:28 am Onderwerp: |
|
|
|
bedoel je ze verschillend kleden muzemans?? want ventje vind da juist tof vooral als ze baby zijn om ze hetzelfde gekleed te zien buiten dan bv sokjes en mutjes enzo
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2817 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 27, 2007 9:00 am Onderwerp: |
|
|
De onzen dragen ook al van in het begin van die armbandjes en dat heeft goed geholpen want ik vergiste me in het begin redelijk veel. Nu niet meer nu zie ik het meteen.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1040 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 27, 2007 2:50 pm Onderwerp: |
|
|
Toen ik zwanger was, zat ik er ook mee in dat ik ze niet uiteen zou kunnen houden, maar ik moet zeggen dat het eigenlijk (bijna) nooit een probleem geweest is. Alleen toen ze nog op neonat. lagen en de verpleegster al bezig was met eentje, toen wist ik soms niet wie het was. Dat vond ik heel vervelend...
Maar als je dag in dag uit met hen bezig bent, haal je ze meestal niet door elkaar hoor.
Bij ons is er altijd al wat gewichtsverschil, zo kan je weten wie wie is.
Wij hebben het wel heel moeilijk om ze op foto uit elkaar te houden en zeker nu ze steeds meer op elkaar beginnen lijken!
De opa's en oma's hebben het ook moeilijk om onze dochters uiteen te houden. Maar zij kijken dan vlug naar de knuffelpoppetjes: Elena heeft een schaapje en Margot een konijn (daar hangt hun tutje ook aan, dus dat hebben ze altijd bij).
Voor grotere kindjes kan je misschien een speldje of leuk knijpertje op hun truitje steken?
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3914 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Okt 27, 2007 3:34 pm Onderwerp: |
|
|
lijntje, ik heb hen die eerste maand in het ziekenhuis hun armbandjes nooit durven uitdoen, omdat ik het echt niet zag die eerste tien dagen. Gelukkig hebben ze een andere vorm van naveltje (de ene een teutje, de andere zo een horizontaal streepje) dus als ik het echt niet meer wist, zag ik het wel bij het wisselen van de luier. En ik heb hen gewoon een verschillend merk tut gegeven (Lennart kon beter overweg met de klassieke avent, en Pieter met de Nam).
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|