| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 01, 2008 12:25 pm Onderwerp: |
|
|
Tja, das niet zo leuk he?!
Maar dat zal wel snel komen...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 01, 2008 2:15 pm Onderwerp: |
|
|
grrr frustrerend hoor! Maar wacht maar, de tijd komt nog dat je in wanhoop zucht 'roep eens iemand anders dan mama' Want da's midden in de nacht of 's morgens vroeg altijd hét argument 'ze roepen mama, niet papa'
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Katrientjeuh

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 07, 2008 6:32 pm Onderwerp: |
|
|
hehe wij hebben ook alles al geprobeert, veschillende kleren, haar anders
resultaat na 5 jaar bijna zijn ze er eindelijk in gelukt om ze uit elkaar te krijgen door hun bril.....alleen vergeten ze dat soms op te zetten
ik ben en zal nooit zekerheid hebben over hun behaalde resultaten op school. Wij kunnen ze wel uit elkaar halen en merk veel verschil op in karakter dus begrijp al lang niet meer hoe het komt dat dit andere niet lukt. Heb me er al lang bij neergelegd, zeker nu ik weet dat ze hun bril ruilen en mensen pesten door de naam van hun zus te noemen. Zal wel overwaaien ook zeker
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 07, 2008 7:03 pm Onderwerp: |
|
|
ofwel word het erger
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 07, 2008 8:04 pm Onderwerp: |
|
|
En wisselen ze zelfs van kleren voor een kwis, worden ze bijna op heterdaad betrapt en gestraft door de mama omdat ze in bloot bovenlijf lopen, maar blijven ze toch lekker zwijgen! En het heeft gewerkt ook! Mama en papa waren er in gelopen
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muis

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 07, 2008 8:49 pm Onderwerp: |
|
|
deze morgen toen ze terug gingen naar de school wou plots Guillaume,Mathias zijn vest aan,ik dacht och ja waarom niet en Mathias zonder morren Guillaume zijn vest aan,opeens zei Guillaume ,ik ben een kikker,en ikke een Egel zei onze Mathias,ik zei nee het is omgekeerd,maar zij maar volhouden en het uitproesten van het lachen,dus dat beloofd,ze moeten nog 3 worden,in de klas heeft ieder een symbooltje Mathias is een kikertje en Guillaume een egeltje
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jan 07, 2008 9:35 pm Onderwerp: |
|
|
| muzemans schreef: | En wisselen ze zelfs van kleren voor een kwis, worden ze bijna op heterdaad betrapt en gestraft door de mama omdat ze in bloot bovenlijf lopen, maar blijven ze toch lekker zwijgen! En het heeft gewerkt ook! Mama en papa waren er in gelopen  |
ja ik kan er nog ni van over
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|