| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1644 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Okt 28, 2007 2:39 pm Onderwerp: |
|
|
wij hebben hun armbandjes uit het ziekenhuis een maandje aangelaten. Daarna kon het niet meer, het zat rond de enkel vandaar.
Maar ik kleed ze nooit identiek en dan is het nog moeilijk blijkbaar. Ze hebben we elk andere schoenen en dat maakt het makkelijk in de creche.
Voor de rest een armbandje met hun naam op.
De lintjes aan hun tutje was ook anders van kleur en op hun tut stond de eerste letter van hun naam... kleine trukjes, maar ze lukken.
Nu heeft Tess een lidteken in haar gezichtje, dus voor de mensen die het weten staan, weten dus ook wie wie is.
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 29, 2007 8:29 am Onderwerp: |
|
|
hier hebben we ook de armbandjes van t ziekenhuis nog een tijdje aangelaten en we hadden zelf een paar extra gekregen voor thuis
ze hebben ook zilveren armbandjes maar die zijn nog veel te groot!
ik kleed ze gelijkend maar niet identiek (heb ik ook niet veel identiek) en dan gaat altijd de spullen met blauw in ofwel lichtste kleuren naar Kenzo
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 29, 2007 10:41 am Onderwerp: |
|
|
Die armbandjes van het ziekenhuis, die waren al binnen het uur weer af. Maar in de eerste dagen was herkennen, bij ons geen enkel probleem. Amaryllis had een blauwe plek op haar voorhoofdje, de grootte van de ventouse. Ik kleed ze nooit gelijk. De eerste dagen in de crèche, schreef ik in hun schriftje, wie wat aanhad, maar na een tijdje was dat niet meer nodig. Ze zijn te verschillend van karakter, voor de mensen die hen goed kennen, om ze door elkaar te halen.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 29, 2007 11:12 am Onderwerp: |
|
|
De onze zijn weliswaar verschillend van uiterlijk, maar zoals saskia schrijft: ze zijn zo verschillend van karakter, dat zelfs al al kleine baby, je ze uit elkaar kon houden aan hun gedrag.
Ze hadden als baby ook een verschillende manier van huilen. Als ik me goed cooncentreerde, kon ik gewoon door de babyfoon horen wie er aan het huilen was. Wat nog opvallender was: grote broer stan (die toen 2 jaar was), kon die huiltjes heel goed uit elkaar houden, dus meestal vroegen we gewoon aan stan wie er aan het huilen was. En hij was bijna altijd juist!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1644 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 29, 2007 1:01 pm Onderwerp: |
|
|
dat was (is) hier ook ... aan hun gehuil wist ik wie het was.
Zelfs aan hun lach, al heeft Tess nu soms een even vettig lach dan Kaat!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 1080 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Okt 29, 2007 2:50 pm Onderwerp: |
|
|
Ik hoor ook aan hun geween wie het is (meestal toch). En ook als ze liggen tateren; Margot heeft een hoger stemmetje dan Elena.
Alhoewel, soms imiteren ze elkaar; eentje begint heel hoog te brabbelen en 't ander doet het vlug na. Grappig om te horen!
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Nov 03, 2007 3:46 pm Onderwerp: |
|
|
Bij mij was het gemakkelijk natuurlijk
Maar idd ook hun huilen was goed te onderscheiden, al vond de rest van niet
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|