| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
katreseke

Geregistreerd op: 22 Jan 2007 Berichten: 1139 Woonplaats: Zwitserland
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Sep 21, 2008 12:04 pm Onderwerp: |
|
|
Isarubine, dat kan nog jaaaaaaaaaren zo doorgaan hoor. Mijn venteke is ook van een tweeling en eigenlijk komt hij van karakter niet zo goed overeen met zijn tweelingszus. Hij komt veel beter met zijn oudere zus overeen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat hij zijn tweelingszus ziet of belt of mailt zonder dat er binnen de minuut ruzie of hevige discussies aan te pas komen. Als hij haar belt en zij ziet zijn nummer, dan neemt ze op met "Stephan! Wat nu weer! Hebt gij niets beters te doen!" Maar o wee als ik iets durf te zeggen over zijn zus. Dan zijn het 2 handen op 1 buik en vormen ze een "united front" tegenover de buitenwereld hoor. Maar verder enkel eindeloze discussies en vervelend doen tegenover elkaar. Ik hoop dat onze meisjes later beter overeen komen dan die 2 hoor.
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Sep 23, 2008 8:05 am Onderwerp: |
|
|
Dit weekend meegemaakt: bij een zelf verzonnen spel van stan aan tafel, moeten we elk om beurt antwoord geven. Op een gegeven moment geeft ante een fout antwoord, en is hij een beetje verdrietig. Na ante is kobe aan de beurt, en die geeft zonder verpinken express het foute antwoord om ervoor te zorgen dat ante niet de minste punten heeft....
Als ik al twijfelde: volgend jaar zeker in aparte klassen!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 5019 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Okt 23, 2008 7:37 pm Onderwerp: |
|
|
raar maar sinds ze naar school gaan, lijken onze jongens zich meer en meer te gedragen als 'tweeling'. Ze communiceren echt veel samen, hebben zo hun spelletjes (enfin, vermoedelijk klasgebonden eerder), komen veel beter overeen dan vroeger. Echt leuk om te zien, als ze zo samen bezig zijn in hun fantasie.
Wat ik wel grappig vind, is dat Line hen vaak beter begrijpt dan wij.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1921 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mrt 06, 2009 1:21 pm Onderwerp: |
|
|
Gyt ik merk nu het omgekeerde!
Op school was er uitgelegd dat ze een tweeling zijn, daar er toch vragen kwamen van kindjes.
maar nu merk ik dat goed met het feit dat Tess thuis zit omdat ze ziek is.
Kaat wou haar zus absoluut niet alleen laten gaan, zij zou mee gaan en Tess wou dan weer absoluut op school blijven bij zus.
Ze snappen best dat ze eens alleen mogen zijn bij mama of papa, maar op school lijken ze zich aan elkaar op te trekken. Ze spelen wel apart, maar wetende dat zus er niet ergens is, is moeilijk.
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mrt 06, 2009 4:30 pm Onderwerp: |
|
|
Jessie, Wij hebben helemaal dezelfde ervaring. Amaryllis is nu al twee keer ziek geweest en Camille niet. Camille heeft het moeilijk om alleen te gaan en vandaag wou Amaryllis (ze is wel wat beter) absoluut mee naar school. G. is vanmiddag gaan kijken om ze te halen om haar nog wat te laten rusten, maar zij wou daar blijven.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 5019 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Apr 11, 2009 1:55 pm Onderwerp: |
|
|
gisteren helemaal vertederd door mijn jongens...
We liepen een beetje door de winkelstraten, en de jongens liepen enkele meters voor ons op. En plots namen die elkaars handje vast en liepen zo verder . Even later lieten ze weer los, maar hield Pieter een vlakke hand tegen de rug voor Lennart, ging eens met zijn hand door zijn haar (voor één keertje aaien, niet slaan ), en nam zijn handje weer vast. Daarna herhaalde Lennart dezelfde gebaren...
Zo hebben onze venten zich nog nooit gedragen! Immens lief vond ik het, en ik heb er dan ook snel een foto van gemaakt!!!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Hermanus

Geregistreerd op: 20 Mei 2008 Berichten: 778 Woonplaats: Hermanus, Zuid-Afrika - oorspronkelijk Stekene, Oost-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Apr 11, 2009 8:22 pm Onderwerp: |
|
|
ooooh maar dat is superschattig !
moet zeggen dat de onze de laatste weken ook een grote liefde voor mekaar hebben gevonden ! Kusjes(zijnde natte tongen) zijn de grote favoriet hier, vooral naar het wakker worden. en als ze in hun eetstoelen zitten, elkaars handje vasthouden ....super is dat ! Dus dat belooft als ze wat ouder gaan worden
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|