| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sandra D

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Feb 13, 2008 8:04 am Onderwerp: hoe nachten regelen ?? |
|
|
Ik denk dat dit onderwerp al veel keer is gepasseerd maar heb er toen niet echt aandacht aan gevestigd omdat het toen ook niet van toepassing was...
Bij Sam hebben we nooit nachtvoedingen moeten geven dus we zijn dat niet gewoon...
Momenteel drinken de meisjes 's nachts ook om de 4 uur maar staan ze op een ander uur. Hoe we het momenteel doen is : de 1e voeding van Lies neem ik, de 1e voeding van haar zus neemt Kristien, de volgende voeding van Lies is het dan terug aan mij zodat je een 1/2u bezig bent met melkje geven en pamper verversen, 3,5u slapen en dan is het terug aan jou...
maar volgende week ga ik terug werken... moet ik rond 6u opstaan om mezelf klaar te maken, sam klaar te maken voor de opvang en dan om 7u30 vertrekken en ben ik rond 17u terug... maar als ik 's nachts 2 keer ben opgestaan, ik denk dat ik dat niet zal volhouden... en alles doorgeven aan Kristien, dat gaat toch ook niet ?
hoe hebben jullie de nachten gedaan ???
_________________ trotse mama van sam (28.11.05) en van Lies & Hanne (25.01.2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Feb 13, 2008 9:15 am Onderwerp: |
|
|
|
zoals je zegt: elk 1 kind per nacht. En ja, kris ging na 10 dagen terug gaan werken, en die stond dan ook 1 keer per nacht op. Toen ik terug ging werken, sliepen ze ook nog niet door, dus ik heb ook moeten doorbijten.... (en ante was 1.5j toen hij doorsliep, gelukkig sliep kobe toen al door)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Feb 13, 2008 9:45 am Onderwerp: |
|
|
Mijn ventje heeft de eerste weken ook met een vermoeide kop op zijn werk gestaan hoor! Dat hoort er nu eenmaal bij vrees ik. Gelukkige sliepen die van ons snel door en waren ze toen ze nog nachtvoedingen nodig hadden altijd samen wakker dus dat scheelde wel veel.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bibi'ke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Feb 13, 2008 10:02 am Onderwerp: |
|
|
Mijn vriend heeft eerst 2 maanden half-time gewerkt, daarna terug full-time.
De nachten voor zijn werkdag stond ik alleen op.
Enkel als ze samen wakker werden stond hij mee op.
Nu slapen ze ongeveer al 2 weken door.
_________________ mama van Axel & Axana 27/10/'07 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Feb 13, 2008 10:13 am Onderwerp: |
|
|
Mijn ventje was na de geboorte nog bijna twee maanden thuis. Tegen die tijd viel het 's nachts nogal mee, maar hij is toch vaak mee opgestaan want ze werden altijd met twee tegelijk wakker of moesten altijd samen eten. Hij stond dan naar eigen zeggen de eerste twee uur als een zombie voor de klas: 'Euh ja, kinderen, hou jullie nog even in stilte bezig...' of 'Vandaag gaan we heel stil werken want de meester is moe en dan mag je hem zeker niet boos maken'... Tja, 't is even doorbijten...
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Feb 13, 2008 10:40 am Onderwerp: |
|
|
|
Volgens kris was het ook niet zijn meest productiefste periode in zijn werkcarriere... Alleen de autorit van en naar zijn werk (hij werkte toen in deerlijk) vond hij soms lastig, om wakker te blijven. En met al die vrachtwagens op de E17...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Feb 13, 2008 10:55 am Onderwerp: |
|
|
maar das allemaal normaal hé en we moeten erdoor ook bij een éénling hebben ouders daar last van ok wel iets minder dan er twee zijn
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|