| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3956 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Feb 13, 2008 10:54 pm Onderwerp: |
|
|
dat vond ik idd hét grootste verschil met Line: toen deed ik heel mijn zwangerschapsverlof alle nachten (kon ook moeilijk anders, met bv ). Maar met de jongens heeft mijn ventje altijd flink meegedaan hoor! Het ging wel nog vrij vlot: ze dronken hun fles vrij snel leeg, boertje en terug in bed... op een half uurtje lagen ze terug te slapen meestal. We hebben hen wel altijd, van de geboorte af, op hetzelfde ritme gezet (enfin, leek vanzelf te gaan eerlijk gezegd, ik heb nooit het gevoel gehad dat we daaraan moesten wringen). Eens we een goed ritme te pakken hadden, ging ik idd vroeger slapen, bracht mijn ventje flesjes mee naar boven voor de laatste voeding (die we dan samen gaven), en stond ik op voor de eerste voeding terwijl hij nog even bleef liggen.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 628 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Feb 14, 2008 10:23 am Onderwerp: |
|
|
Hier had C ook nog twee maanden verlof (alle vakantie die hij had en een maandje ouderschapsverlof) dus deden we de nachten samen
we hadden er wel voor gezorgd dat ze ongeveer gelijk stonden snachts, en als de eerste wakker was keken we of de tweede ook al langzaamaan aan t wakker worden was, zodat we die ook wakker maakten voor de fles (bv maar afgekolfd)
C probeerde beide achter elkaar bv (in fles) te geven terwijl ik kolfde. tegen dat beiden hadden gegeten had ik genoeg gekolfd voor de volgende voeding.
de kleintjes werden wel direct maar één keer per nacht wakker (laatste voeding tegen elf uur ongeveer, en dan weer wakker tegen een uur of drie)
succes ermee!!!
|
 |
sandra D

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Feb 14, 2008 10:44 am Onderwerp: |
|
|
we zullen inderdaad een systeem moeten zoeken en hopen dat ze snel hun nachtjes doorslapen.
dat ik vermoeider op het werk zal zijn, dat dacht ik ook wel
(mijn collega's zijn er al maanden over bezig dat ik naar het werk zal komen om te rusten ???).
opstaan is moeilijk en lastig maar als we het wat kunnen verdelen, zal dat wel lukken... iedereen hier is erdoor geraakt dus waarom zou ons dat niet lukken ?
_________________ trotse mama van sam (28.11.05) en van Lies & Hanne (25.01.2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|