| |

sundance's blog Isarubines blog L's blog San's blog gyt's blog muzemans's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 02, 2007 2:59 pm Onderwerp: |
|
|
|
ik hoop dat we je via deze weg, door alle moeilijkheden kunnen helpen! Als we iets kunnen doen, meot je het maar laten weten!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 02, 2007 4:23 pm Onderwerp: |
|
|
We zijn altijd een luisterend oor ! Veel sterkte nog.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2830 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Nov 02, 2007 5:12 pm Onderwerp: |
|
|
Hey Anche wat vreselijk voor jullie!
Zoals hierboven al is gezegd als je ons nodig hebt, je weet ons te vinden he. Sterkte!!
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
anche

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Nov 03, 2007 1:18 am Onderwerp: |
|
|
Het ontroert mij echt dat iedereen zo met ons mee leeft. Vandaag een moeilijke dag achter de rug. Papa is uitzonderlijk op vrijdag hier geweest en morgen zal hij er weer zijn.
Maar zoals bij de meeste scheidingen zijn er altijd weer die spanningen rond kinderen en financiële toestand.
Ik probeer zeker voor de kids in hun bijzijn geen ruzie te maken, maar soms is dat niet makkelijk, net zoals vanavond, hij is dan opgefokt door zijn madam, en dan belt hij heel boos naar mij, en tja spijtig genoeg moeten de kinderen dan wel die ruzies horen.
Maar het zal hopelijk wel beteren met de tijd hoop ik, als ik gerechtelijke stappen ga ondernemen. Langs de ene kant wil ik dat liever niet, maar ik moet er voor zorgen dat onze kinderen zeker niets tekort zullen hebben.
Het spijtige is dat dikwijls degene die overspel pleegt de schuld bij een ander wilt leggen. Hij geeft mij de schuld van alles op dit moment, zijn moeder is schuldig, want die keert zich tegen hem.
Vanavond gaat het ongelooflijk slecht met mij, ik weet soms geen raad meer met mijn kinderen.
Ze hebben de hele dag al ruzie onder mekaar. Weet gewoon niet meer hoe ik ze het best moet aanpakken, en dan denk ik soms wel eens, laat ze maar eens naar papa gaan. Maar dat kan mijn moederhart dan weer niet aan omdat ze dat niet zelf willen.
Ach ik zal maar proberen een nachtje te slapen en morgen zal het waarschijnlijk weer wat beter gaan.
Heel veel lieve groetjes
Anche
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Nov 03, 2007 9:20 am Onderwerp: |
|
|
|
Hopelijk heeft de nacht troost gebracht...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3901 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Nov 03, 2007 2:59 pm Onderwerp: |
|
|
anche, wat een moeilijke situatie! Misschien kan je eens proberen om een rustig moment met je man te vinden, de kids bij de grootouders of bij vriendjes, zodat je eens goed je hart kan luchten zonder dat je je moet inhouden? Dat zal jou misschien ook goed doen!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Nov 03, 2007 3:35 pm Onderwerp: |
|
|
Niet gemakkelijk, bij mij heb ik steeds de kids op de eerste plaatst gesteld ivm met de financiele en papa/mama regeling als ik had gewillen dan hadden de kids altijd bij mij geweest en enkel in het weekend bij hem maar dat vond ik niet eerlijk tegenover de kids, de mijne waren natuurlijk wel kleiner, 2 jaar.
Natuurlijk nog een ander punt, bij ons was het een beslissing langs 2 kanten.
Als er iets is, je mag me gerust een PM sturen, dan praten we er wel eens ergens anders rustig over.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|