Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
L's blog
gyt's blog
San's blog
muzemans's blog
katreseke's blog
twinneke's blog
Kristel's blog
muis's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Hoe ga je met een tweeling en een peuter in de bus?

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Op reis met een meerling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
knorrie78

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Jan 23, 2008 8:51 am    Onderwerp: Hoe ga je met een tweeling en een peuter in de bus? Reageren met citaat

Binnenkort moeten wij naar de stad om foto's te laten maken van onze kinderen. Wij hebben dit voor onze oudste dochter ook vaak gedaan. Wij zetten dan altijd onze auto bij de Ikea en gingen dat voor 2 euro heen en terug met de bus. Een koopje dus. Nou schoot mij vandaag ineens door het hoofd dat de tweelingbuggy waarschijnlijk niet door de deur van de bus gaat passen. We kunnen natuurlijk de auto in de parkeergarage zetten, maar dat kost wel veel geld, want we blijven wel wat langer omdat we al niet zo vaak in de stad komen. Wie heeft er ideeen om dit op te lossen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
muzemans

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Jan 23, 2008 9:08 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet niet waar je de bus neemt (maar het zal gent niet zijn aangezien er nog geen ikea is Crying or Very sad ), maar in gent kan de buggy wel door de deur van de bus (achteraan opstappen). Ook de nieuwe trams hebben brede deuren.
Enkel de trolleybus (en net die moeten wij nemen..) en de ouwe trams lukt niet...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
knorrie78

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Jan 23, 2008 11:30 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is in Groningen, een beetje uit de buurt, hihi.
Ik kan me niet herinneren of er bij de achterdeur een stang tussen zit of niet, volgens mij namelijk wel.
Terug naar boven
muzemans

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Jan 23, 2008 11:36 am    Onderwerp: Reageren met citaat

alle nieuwe bussen van de lijn (en dat zijn de meeste) hebben iss die stang niet in het midden, want die doet het hem vaak hé! Ook mag de opstap met niet te hoge trappen zijn!
En kan je neit van iemand 2 aparte buggy's gebruiken? Dan kan je mss wel op de bus.
Heb ook geen idee hoe groot die stad is, maar mss aan de rand parkeren en dan een wandeling naar het centrum, als het mooi weer is?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
jakke

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Jan 23, 2008 11:49 am    Onderwerp: Reageren met citaat

hum met een dubbel koets op een bus is inderdaad ni zo gemakkelijk,het lukt wel een beetje als je langs achter instapt en hulp krijgt,maar ik zo eerder doen wat muze voorsteld aan de rand ergens parkeren en dan een stukje wandelen,lijkt me minder stresserend
chokotoff

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Jan 23, 2008 12:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

We hebben dit nog nooit geprobeerd en eerlijk gezegd, zie ik dit ook niet direct zitten. We zijn al een attractie op zich en als het dan nog sukkelen wordt op zo'n bus, is het helemaal feest. Zit momenteel wat in de fase dat ik me erger aan de mensen die altijd naar ons gapen (eigenlijk heb ik dat al 8 maanden lang Embarassed ) dat ik mezelf dit wil besparen. Aan de andere kant als je niet anders kan, is het waarschijnlijk een beproeving. Daarom Sandrita, chapeau dat jij met vijf kinderen op de bus naar de meeting bent gekomen. Ik zou dat niet direct zien zitten, maar waar een wil is, is een weg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog
knorrie78

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Jan 23, 2008 12:02 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Groningen is een ingewikkelde stad om in te rijden met allemaal 1richtingswegen, dus aan de rand van de stad parkeren lukt denk ik niet, bovendien kun je dan volgens mij geen dagkaart krijgen enkel voor een paar uurtjes. Elk een aparte buggy is ook geen optie want dan heeft niemand zn handen vrij voor onze oudste dochter van 3. Ik heb ook al zitten denken om onze buikdragers te gebruiken, t wordt alleen wel zwaar denk ik als je die de hele dag op heb, bovendien moet je ook al een zware luiertas meedragen natuurlijk. Mijn moeder kwam nog met het idee om eventueel mij en de jongsten bij het centrum uit te laten stappen en dat mn man dan wel gewoon bij de IKEA parkeert met de oudste dochter. t Is alleen te hopen dat hij alleen de weg naar de IKEA kan vinden dan, hihi hij is daar niet zo'n held in.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Op reis met een meerling Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

Ga naar: