| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
knorrie78

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2008 12:08 pm Onderwerp: |
|
|
|
chocotof t is inderdaad niet altijd even leuk dat iedereen je aanhoudt om te vragen of ze even mogen kijken (ook zonder vragen) of als ze (zoals bij ons) voor de honderste keer vragen of het twee jongens zijn. Terwijl ze toch echt roze jasjes en paarse mutsjes ophebben. Maar ik probeer me daar maar niet teveel aan te ergeren. t Is alleen wel lastig als je snel wilt en je hebt er ook niet altijd het goeie humeur voor. Bovendien vind ik het ook niet altijd even leuk voor mn oudste dochter, die is als 1-ling natuurlijk niet interessant genoeg.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
chokotoff

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2008 12:20 pm Onderwerp: |
|
|
|
Weet wel dat ik mij daar niet moet aan ergeren, maar het is sterker dan mezelf. Het grootste nadeel is dat ik die mensen dan met mijn ogen doodbliksem, waarop mijn vrouwtje dan weer de boel moet redden hé. Het ergste van al vind ik die mensen die met hun likkende poedel over de kinderwagen komen hangen. Je doet dat toch niet!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2008 12:36 pm Onderwerp: |
|
|
MIJ KRIJG JE NOOIT MEER OP DE BUS OF DE TRAM MET DE BUGGY !!
Dus, mensen lopen je gewoon omver, zelfs zo erg dat ze expres tegen de buggy lopen en roepen "het is hier geen garage he !!!"
En dan kom je aan in de stad, roltrappen en geen lift, hef maar eens een dubbele buggy omhoog tot je boven bent alleen ... en dan terug, hou die maar eens tegen als je naar beneden moet.
En met de bus, geen verhoogde opstappen, dus geraak er maar op en af ...
Op de kusttram net hetzelfde verhaal, opstappen gelukkig met verhoog, kom ik in oostende aan, geen verhoog, mega druk en geraak er dan maar af alleen he gelukkig was daar wel een sympathieke jongeman die geholpen heeft.
_________________ mama van D & G
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tamtam

Geregistreerd op: 07 Okt 2007 Berichten: 489 Woonplaats: sint-laureins
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2008 1:03 pm Onderwerp: |
|
|
Als je met enkele buggy's gaat kan je misschien zo'n skate-board (weet de juiste naam niet) aan de buggy monteren dan kan de oudste daarop staan...Ook de oudste een polsbandje (leibandje) aandoen is een optie, die kan je dan ook nog vasthangen aan de buggy...
_________________ Tamara, mama van Sharissa (02/04/1993), Sibren (03/08/1995), Kjell (22/05/2003) en Tibbe (22/05/2003) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2008 1:22 pm Onderwerp: |
|
|
Mss stoot ik wel een aantal mensen tegen de borst, en het is neit altijd zo, maar de sfeer in gent is toch heel wat gemoedelijker dan in antwerpen. Ok, af en toe onvriendelijke reacties, maar meer leuke reacties op de bus. Mensen die spontaan helpen, die stan een handje gaven, omdat ik met de buggy bezig was en hem niet kon bijhouden, op het knopje blijven duwen, zodat de deur niet dichtgaat, met je ticketje naar voor lopen om af te stempelen, ...
en wat dat aangapen betreft: ik voel die blikken ook, ik negeer ze compleet, en mijn eigen blik spreekt ook wel boekdelen denk ik...
Als kris met de buggy reed, kreeg hij veel meer reacties dan ik. Dus oefenen! Trouwens nu nog blijven de blikken (is het een drieling???) En indien het zo zou zijn: WAT DAN NOG????
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2685 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2008 4:26 pm Onderwerp: |
|
|
Hier hebben we ons portie "aandacht" ook wel gehad!
Mensen kropen bijna in de buggy om te gaan kijken of er echt wel twee in lagen!!
En dan die duizend-en-een vragen!!!!
In het begin is dat leuk maar na een tijd dan negeer je die mensen ook wel. Hier hebben ze het al is gevraagd of het een drieling was dat was in de Ardennen toen en toen zei ik gewoon ja. Had het eerst verkeerd verstaan en daarna geen zin om te zeggen dat het een tweeling was. Het was een tijdje dat Sarah bijna even groot was als axel en maxim vandaar die vraag en in het zwembad hier in Wijnegem dachten ze dat ook dat ze een drieling waren.
En ja als we uit de auto stappen ja dan zie je de mensen soms gewoon tellen hoeveel kids eruit komen. Dan kan ik het ook dikwijls niet laten om vies te kijken. Want vier kids is blijkbaar zeer raar!
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
ons hele team |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3786 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 23, 2008 5:00 pm Onderwerp: |
|
|
die reacties vallen wel mee vind ik (of ik vind ze niet vervelend in elk geval): meestal zijn het oudere dames of heren die me aanspreken omdat ze bv zelf een tweeling zijn/hebben/kennen. Maar het openbaar vervoer, daar wagen we ons nog niet aan eerlijk gezegd. En een taxi? Ik herinner me dat ik die eens nam in Groningen, naar een flink eind buiten de stad, en die prijs viel toen best mee vond ik...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|