| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 16, 2008 7:23 am Onderwerp: |
|
|
je kunt altijd eens gaan bevragen bij de immotheker die werken met verschillende banken en kiezen er de beste/goedkoopste voor jullie uit,maar het heeft geen voordeel met je kinderen hoor,maar vragen kost niets hé dus ik zou zeggen vragen staat vrij,wel rekening houden dat als je een lening laat overnemen dat het je evnetjes geld kost,je moet de notaris betalen en dan nog boete omdat je je lening vroeger afbetaald(ik geloof 2 of 3 keer het maand bedrag) zelf voel je het ni hoor dat wordt allemaal berekend maar je moet er wel rekening mee houden,als je vragen hebt laat het me maar weten we hebben ondertussen al 3 keer van lening herzien en mijn ventje weet er alles over ik ben het al zowat vergeten
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1173 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 16, 2008 11:23 am Onderwerp: |
|
|
Die grondlasten worden ook automatisch berekend hé Isa, is dat niet?
Dat is toch voor het Vlaamse gewest. Voor Brussel en Wallonië moet je geloof ik doorgeven wanneer je kinderen bijkrijgt, maar hier gaat dat automatisch.
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jul 16, 2008 6:25 pm Onderwerp: |
|
|
oei, en zouden wij als faciliteitengemeente hiervoor onder het vlaams gewest vallen? Want hier zitten we soms met uitzonderingsregeltjes hebben we al gemerkt...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 1173 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 20, 2008 10:14 am Onderwerp: |
|
|
Gyt, ik peis dat jullie dikke pech hebben!
|
 |
|