Google

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
L's blog
gyt's blog
San's blog
muzemans's blog
katreseke's blog
twinneke's blog
Kristel's blog
muis's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

harde buiken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Zwangerschap, bevalling en kraamtijd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jakke

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Apr 30, 2008 1:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

stofzuigen is eigenlijk al wat zwaar omdat je altjd wat gebukt staat,ik bortsel veel liever dan stofzuigen.
als je elke dag een klein beetje doet kan het we ni zo kwaad maar afwassen en eten koken achter elkaar is eigenlijk te veel,je staat de heletijd hé
probeer dat ofwel jij kookt en hij de afwas doet of anders om,je lichaam zegt je iets luister er een beetje naar en dan komt het goed
limpie

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Apr 30, 2008 2:21 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hoi

ik ben bijna 34w en ik kan er van meespreken, lang rechtstaan kan ik ook niet meer, men man stofzuigd, en ik doe de living met nat, maar doe er heel lang over.
harde buiken heb ook continu, ik rust daarom ook meer dan daarvoor. magnesium moet ik nemen, dat vind ik zo vies, maar dat helpt bij me niet zo best...
gisteren heb iki ook gekookt en dan afwasje gedaan... amaai ik was kapot, erg hé
dus rusten is de boodschap

limpie xxx
Tara

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Mei 01, 2008 6:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Harde buiken is, zoals iedereen hier al heeft verteld, vooral een teken dat je het rustig aan moet doen! Heb er zelf ook veel last van, en ik weet dat je soms veel meer zou willen doen, maar het is echt een teken dat je best even gaat liggen en rusten! Is toch best voor de kindjes dat ze nog een eindje in je buik kunnen blijven hé!
Succes nog met je zwangerschap!

[/url]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
kaya

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Mei 02, 2008 3:58 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi mo-tanja,

Wij zijn blijkbaar even ver zwanger van onze twins! Ik ben uitgerekend op 25 augustus en dus nu vandaag 23 weken en 4 dagen ver. Ik heb net als jij regelmatig harde buiken die niet pijnlijk zijn. Het vreemde is wel dat ik sommige dagen totaal geen harde buiken heb en andere dagen bijna de hele dag door.

Mijn gyneacoloog zei me dat het enige belangrijke is dat ze geen pijn doen, maar soms maak ik me er ook echt gek mee en ben ik zo bang dat ik opeens weeën zou krijgen.

Mijn man en ik baten een horeca-zaak uit en ik ben sinds enkele weken nu gestopt met werken (een personeelslid in mijn plaats), maar vorig weekend had mijn man de griep en kon ik niet anders dan zijn plaats innemen. Zaterdagmiddag en zaterdagavond gewerkt en ik was echt echt echt kapot!! Ik voelde me echt alsof ik een marathon gelopen had. Toen hebben we beslist om te sluiten tot mijn man genezen was. Het rare is wel dat ik zaterdag bijna geen enkele harde buik gehad heb en zondag bijna ook geen enkele. Maandag heb ik dan de hele dag bijna niks gedaan (filmpje kijken in de zetel etc...) en had ik weer heel veel harde buiken. Ik weet eigenlijk niet zeker dat dit dus een signaal is dat ik meer moet rusten, want er zit echt geen regelmaat in bij mij.

Ikzelf neem ook magnesium, maar dat is voor de krampen in mijn kuiten die ik snachts regelmatig heb...

Volgende week woensdag ga ik naar de gyn en zal ik hem hier ook eens over uitvragen. Ik laat je dan weten wat mijn gyn zei!

Groetjes

kaya
mo-tanja

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Za Mei 03, 2008 7:32 am    Onderwerp: Reageren met citaat

hallo kaya,

ik ben idd morgen juist 23 weken en eigenlijk is het wel een beetje zoals je zegt,hoe meer ik plat lig en niks doe zoveelst te meer krijg ik die harde buiken Very Happy
het voeld echt aan alsof de ene baby zich voor de andere andere legt en dat het daarom zo opgespannen is.
weet je al wat jou baby's worden van geslacht? wij krijgen 2 jongens en zijn supercontent Wink
vriendelijke groetjes tanja
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
kaya

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Za Mei 03, 2008 7:08 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Wij weten het geslacht ook al, maar de gyn was absoluut nog niet zeker...

We houden het wel als verrassing tot aan de geboorte.

Sinds vandaag heb ik nu echt last van bandenpijn. Echt vervelend want het doet soms echt wel pijn... Zoals vlinderelf zegt, denk ik dat je sowieso beter te weinig doet dan te veel, dus elke dag kleine beetjes is de beste manier denk ik hoor!

Ik ben overmorgen 24 weken en dan gaan we de geboortelijst gaan 'vast'leggen. Ik verlang superveel!

Groetjes

kaya
mo-tanja

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 7:24 am    Onderwerp: Reageren met citaat

ik verwacht eigenlijk ook heel veel se Razz ,mijn geboortelijst ligt al klaar vanaf ik 14 weken zwanger was en mijn tweelingpark heb ik dit weekend opengezet ik kon echt niet meer wachten Embarassed !
ben vandaag juist 23 weken zwanger dus zal toch lekker nog wat geduld moeten hebben.
het enige dat ik echt hoop is dat ze allebei gezond zijn,dat ik ze niet op men kamer mag hebben misschien vind ik niet zo erg als ik ze maar mee naar huis mag nemen.
dikke kusjes tanja
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

Ga naar: