| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
kaya

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mei 06, 2008 7:44 pm Onderwerp: |
|
|
Haha! Je bent inderdaad wel erg ongeduldig hé!! Maar het is je van harte gegund hoor!
Wij hebben gisteren onze lijst dus gaan leggen en ik heb er echt van genoten!! Het was wel zwaar, heeft geduurd van 10u tot 18u 's avonds! Maar we hebben de aller allerkoddigste dingetjes gekozen! 's Avonds natuurlijk wel weer veel harde buiken, maar ja, het is nu toch achter de rug, enkel de kleertjes nog, maar daarvoor wachten we nog even op het geslacht van onze kindjes.
Morgen naar de gyn, laat ons hopen dat die 2 babies met hun benen in de lucht hangen zodat we nu eens goed kunnen kijken of er daar al dan niet iets tussenhangt!
Groetjes
kaya
_________________ Mama-to-be van een tweeling! Uitgerekend op 25 augustus 2008. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mei 09, 2008 8:49 pm Onderwerp: |
|
|
Tjah, het lot is ons blijkbaar niet goed gezind... Lagen die 2 kleine nu weer niet met hun benen toegenepen en naar beneden... Echt niet te doen. In de wagen op weg naar de gyn voelde ik nog dat 1 van de 2 zich draaide. Ik zei toen tegen mijn man dat het zich waarschijnlijk weer aan het wegdraaien was om ons te pesten en dan zou je toch echt door de grond zinken dat het effectief zo was hé!! Om gek te worden. De gyn zei me dat het er niet beter op zal worden, want naarmate ze groeien wordt het moeilijker om het geslacht te zien omdat ze zo dicht op elkaar liggen...
En ik ben zo nieuwschierigggggggggggggggggggg!!!
Ik heb hem eens uitgevraagd over die harde buiken en hij zei me opnieuw dat ze niet pijn mogen doen en dat het er niet te veel mogen zijn. Toen vroeg ik wat volgens hem te veel is en hij zei me dat ik er gerust een tiental per dag mag hebben of zelfs wat meer, maar dat ze verspreid moeten zijn over de dag. Maw, geen 4 à 5 harde buiken op een uur dus. Indien dit wel het geval is, moet je het rustiger aan doen.
Volgens hem is het normaal dat die harde buiken voorkomen van zodra je gaat neerliggen en rusten en niet zoveel wanneer je aan het rondlopen bent of bezig bent. Hij gaf me wel dat tip dat als je rust, het beter is van 1 uur plat te liggen dan 3 uur neer te zitten, want als je neerzit heb je nog steeds een druk naar beneden toe en als je platligt niet.
Voila, dat is het zowat. Dus vanaf nu lig ik regelmatig eens neer in mijnen zetel!
Groetjes
kaya
_________________ Mama-to-be van een tweeling! Uitgerekend op 25 augustus 2008. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
San

Geregistreerd op: 24 Aug 2007 Berichten: 314 Woonplaats: Sint-Amands (aan de Schelde)
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Mei 09, 2008 9:31 pm Onderwerp: |
|
|
Wat een pech zeg Kaya! Maar wie weet weet je het de volgende keer wel. Wat zegt je gevoel??
_________________ ----
Mama van stoere boy Marnik geboren op 14 juli 2005, en identieke deugnietjes Arne en Michiel, geboren op 28 maart 2008 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 10, 2008 8:34 am Onderwerp: |
|
|
och dan is de verrassing eens zo fel bij de bevalling
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mo-tanja

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 10, 2008 5:19 pm Onderwerp: |
|
|
o kaya kei ergggggggggggggg ik hoop echt dat ze het volgende keer wel kunnen zien! is zo moeilijk om spulletjes te kopen é en kweet dat ge da zo graag wil.
was wel fijn te lezen dat de harde buiken geen kwaad kunnen want als het steeds komt en ge weet niet goed wat ge ervan moet denken word je wel ongerust op den duur.
tegen mij hebben ze gezegt 2 jongens maar kmoet eerlijk zeggen dat ik het soms nog niet geloof omdat ik het zelf niet gezien heb en vraag me dan ook af hoe dikwijls ze zich soms vergissen
dikke kusjes tanja
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 10, 2008 9:31 pm Onderwerp: |
|
|
ervaren gynaecologen vergissen zich zo goed als nooit. De kans om mis te zijn bij meisjes is wel groter als bij jongens want dat zie je dus echt wel goed hoor als het een jongetje is.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sylvia

Geregistreerd op: 10 Mei 2008 Berichten: 28 Woonplaats: West-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 12, 2008 11:51 am Onderwerp: |
|
|
Hier ook harde buiken begonnen van aan 30 wkn, nog een goede week mee rondgelopen zonder ongerust te maken. Maar toen die voorweeën begonnen.. pfff
Rond 34 weken ben ik ih zh geweest 48 u aan weeënremmers.
En dan wss 4 keer blijven overnachten aan de monitor.
Baarmoederhals volledig verstreken aan 36wkn 4dgn, had volledige weeën kreeg maar geen opening.
Als ze dan op het laatste nog eens een echo namen zagen ze dat Luna zich volledig in hurkzit met haar voetjes tegen de vliezen zat, ieder moment kon da keun de vliezen doen breken. Daardoor de weeën en harde buiken ???
Veel rusten hé!
_________________ Tyson: 21/06/2004
Luna: 04/12/2006
Finn: 04/12/2006 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|