| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 5019 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 20, 2007 3:02 pm Onderwerp: RE: haartjes trekken en bijten |
|
|
daar begin ik niet aan... ik merk dat ze enorm snel dingen oppikken. Zo heb ik laatst eens heel hard tegen Line geroepen omdat ze niet stil te krijgen was (liep heel luid te zingen en te dansen, en reageerde niet op mijn vraag om in bad te komen). Dus ik wou er absoluut bovenuit komen... Resultaat: ik heb nu drie kinderen die het geweldig vinden om te schreeuwen... Ah ja, want mama heeft het voorgedaan...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 20, 2007 3:13 pm Onderwerp: RE: haartjes trekken en bijten |
|
|
jaaa hier moet ik altijd roepen anders geraak ik ni boven hun geroep uit
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2889 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 20, 2007 4:09 pm Onderwerp: RE: haartjes trekken en bijten |
|
|
oei dan ben ik soms af en toe ook wel verkeerd bezig want moet dikwijls ook wel mijn stem verheffen. En dan denk ik achteraf zo van was dat nu echt nodig om dan tot de conclusie te komen dat het niet hielp.
_________________ Heidi , mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 5019 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 20, 2007 6:36 pm Onderwerp: RE: haartjes trekken en bijten |
|
|
daarom dat ik het probeer te vermijden. Stem verheffen, okee, dat is regelmatig nodig, maar zo echt roepen als toen... heeft geen jota geholpen.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 20, 2007 8:03 pm Onderwerp: RE: haartjes trekken en bijten |
|
|
ben gisteren begonnen met streepjes trekken en tot nu toe helpt het wel een beetje,ik trek streepjes bij : grote mond tegen ons; ruzie maken ;elkaar pijn doen ;treuzelen met huiswerk ;treuzelen bij opruimen ; niet luisteren ; en alles zomaar op de grond gooien
bij elk streepje gaat er wat van hun zakgeld af is het zakgeld op dan volgt er straf,maar omdat ze zo graag geld hebben houden ze hun eigen in en hoop ik dat ze het slechte vergeten en het goede onthouden
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lulleman

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 20, 2007 8:04 pm Onderwerp: RE: haartjes trekken en bijten |
|
|
Misschien als ze iets supergoed doen --> streepje er terug af;)
_________________ De groenten,
Vadere van Axel en Maxim, Sarah en Joey |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1921 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Mrt 20, 2007 9:14 pm Onderwerp: RE: haartjes trekken en bijten |
|
|
ik heb het boek van wendy bosmans en daar raden ze aan om inderdaad met een punten systeem te werken, maar niet alleen in negatieve zin, ook positief!!
plus niet teveel puntjes tegelijkertijd!! eerste enkele aanpakken en dan de rest!
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|