| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| wat doe ik met de melk vanaf 12 maanden? |
| opvolgmelk tot 14 maanden |
|
8% |
[ 1 ] |
| groeimelk vanaf 12 maanden |
|
33% |
[ 4 ] |
| volle melk vanaf 12 maanden |
|
58% |
[ 7 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 12 |
|
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2007 12:21 pm Onderwerp: |
|
|
de fles duurde langer bij ons (elk 45 min!).
Geeneen van de drie heeft graag uit een papfles gedronken en ik was blij dat ik er vanaf was!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3901 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2007 12:31 pm Onderwerp: |
|
|
maar dat hangt er dan ook van af hé. De onze hun fles was op op amper tien à vijftien minuten, dus dat ging sneller als eender wat. Nu lopen ze 's morgens en 's avonds door het huis met hun fles, terwijl wij boterhammetjes maken of Line al aankleden. Soms drinken ze nog terwijl we hen aankleden... Ik heb wel al hun melk in zo'n tuitbeker geprobeerd te doen, maar njet... willen ze niet. Zelfs niet in hun eigen avent-fles met zo'n speciale teut op. Nu ja, aangezien ze de rest van de dag gewoon uit een teut- of andere beker drinken, laat ik hen die twee momenten met hun fles. Het is nu niet dat ze de hele dag rondzeulen met een papfles hé.
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2007 12:53 pm Onderwerp: |
|
|
ze zullen het lekkerder vinden in de fles dan in een teutbeker.maar inderdaad dat kan geen kwaad ze 's morgens en 's avonds hun fles te geven
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 627 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2007 3:14 pm Onderwerp: |
|
|
yerko drinkt ook nog uit de fles en niet uit een beker, ook alleen de fles smorgens en savodns, voor de rest drinkt hij wel water uit een beker en uit een tuitbeker
het flesmoment is denk ik voor hem gewoon lekker genieten van op schoot zitten en zowel hij als wij genieten er teveel van om daarmee te stoppen
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2007 3:41 pm Onderwerp: |
|
|
Hier ook gewoon volle melk, of het nu exact op 12 maanden was weet ik niet meer. Ook in de tuitbeker, papflessen dat is niet zo goed voor de tandjes naar het schijnt en ik was ook blij dat ik er vanaf was. Trouwens, de kids konden al heel snel drinken met een rietje, dat deden ze nog liever dan de tuitbeker!
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2830 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2007 3:48 pm Onderwerp: |
|
|
hier op 12 maanden ook volle melk gegeven op aanrade van de kinderarts. Was volgens haar beter. Axel en Maxim hebben vrij lang uit een teutbeker gedronken (ik herrinner me nog muze dat jullie bij ons waren en dat jullie kids al goed dronken uit een gewone en toen heb je me tips gegeven en sindsdien heb ik dat dan ook gedaan en het is veel makkelijker.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 627 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2007 3:53 pm Onderwerp: |
|
|
oei
de fles is slecht voor de tandjes, dat wist ik niet
zal ik volgende keer maar eens bij de kinderarts over onderhoren, of we beter dan een beker geven.
wat voor beker geven jullie dan
en is dat makkelijk proper te krijgen met die melk?? lukt dat met poedermelk dan ook?? is toch heel wat dikker he
en slapen de kindjes even makkelijk door op volle melk?? of verdikken jullie die ??
|
 |
|