| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| wat doe ik met de melk vanaf 12 maanden? |
| opvolgmelk tot 14 maanden |
|
8% |
[ 1 ] |
| groeimelk vanaf 12 maanden |
|
33% |
[ 4 ] |
| volle melk vanaf 12 maanden |
|
58% |
[ 7 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 12 |
|
| Auteur |
Bericht |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 30, 2007 9:50 am Onderwerp: |
|
|
Hihi dat moet een grappig zicht geweest zijn
_________________ mama van D & G
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 30, 2007 10:25 am Onderwerp: |
|
|
| Kristel schreef: | | Soms deed ik er een beetje Ovalmaltine in, maar ook niet altijd. |
Hier in het land van de Ovomaltine bestaat er zelfs baby-ovomaltine. Dat mag je vanaf 8 maanden of zo geven. Is een soort baby-melk, maar natuurlijk met Ovomaltine, een soort baby-schokomelk. Ik heb het in ieder geval niet gekocht en ben het ook niet van plan. Ik heb er wel een staaltje van liggen, dus misschien probeer ik het eens uit als ze wat ouder zijn.
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 30, 2007 11:01 am Onderwerp: |
|
|
Wij doen nu sinds kort 's avonds een beetje granen met cacaosmaak in de pap, en ze zijn er dol op! Zullen ze van de mama hebben (ben zelf serieus chocoladeverslaafd!)
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 625 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 30, 2007 1:15 pm Onderwerp: |
|
|
Hier probeer ik zolang mogelijk te wachten met introduceren van chocoladesmaak (ook hier een zware verslaving bij de mama... nog liefst van al in maltezer of m&m vorm, maar al de rest is ook goed zenne)
dus daarom toch nog ff wachten als t kan
Yerko krijgt van die zevengragen (of zijn t er nu zes of negen..; meergranen dus) in zijn fles
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1496 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jun 30, 2007 2:04 pm Onderwerp: |
|
|
hier drinken ze in hun melk al heel lang rijstvlokjes met vanillesmaak (voorkeur van de papa, ben zelf chocolade madam) maar de graantjes met cacaosmaak drinken ze soms op zondag.
Voor de rest water en af en toe eens een appelsapje of friti, ook al drinken wij aan tafel cola zij vragen er niet naar. Maar hoelang dat nog zal duren is een andere vraag.
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jul 21, 2007 7:59 pm Onderwerp: |
|
|
Tja, de doos Nan 2 is op, er staat er geen meer in de voorraadkast, en 't was vandaag nationale feestdag dus alle winkels dicht...nu kan ik dus niet anders dan volle melk geven zeker...Voor Louise is er nog genoeg (haar durf ik echt nog geen volle melk geven met haar vermoedelijke allergie), maar aan Ella zal ik dan maar eens melk geven...hoewel ik me er helemaal niet goed bij voel! Langs alle (medische) kanten wordt nu aangeraden om zo lang mogelijk poedermelk te geven...of is dit gewoon voor de commerce?? Groeimelk ga ik zeker niet geven. Ja, ik kan er niks aan doen maar nu zit ik hier met een schuldgevoel van hier tot in Tokio omdat ik niet eerder gezien had dat de melk op was!! Langs de andere kant wel dé gelegenheid om volle melk te introduceren...ware het niet dat ik het toch nog wat vroeg vind...moeilijk...
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jul 21, 2007 9:45 pm Onderwerp: |
|
|
Toen wij nog baby waren hadden ze al die rommel niet van groeimelk en opvolgmelk ed , we kregen borstvoeding en daarna direct volle koiemelk, soms gedikt met maizena en we zijn toch ook goed groot geworden zonder lichamelijke afwijkingen door ondervoeding hé?
Dus wat zou er mis zijn aan gewone volle koemelk? De onze drinken niks liever en dan nog liefst rechtstreeks van de koe!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|