| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| wat doe ik met de melk vanaf 12 maanden? |
| opvolgmelk tot 14 maanden |
|
8% |
[ 1 ] |
| groeimelk vanaf 12 maanden |
|
33% |
[ 4 ] |
| volle melk vanaf 12 maanden |
|
58% |
[ 7 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 12 |
|
| Auteur |
Bericht |
isa

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2007 3:54 pm Onderwerp: |
|
|
hier krijgen ze smorgens en savonds bij hun boterham nog ongev 1/2 fles groeimelk.drinken het uit een fles(met gat in het midden)terwijl ik hun boterhammen maak.ik ben nu sinds 2 weken aan het proberen de groeimelk te verminderen en aan te vullen met gewone melk.gaat tot nu toe goed.gewone melk alleen willen ze nog niet.
groetjes isa
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2007 4:32 pm Onderwerp: |
|
|
Soms deed ik er een beetje Ovalmaltine in, maar ook niet altijd.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3949 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2007 6:17 pm Onderwerp: |
|
|
even nuanceren: uit de fles drinken is slecht voor de tandjes als je je kind de halve dag laat rondzeulen met zijn fles en hij dus constant blijft drinken (want er zitten toch suikers in hé). Dan is die aanval op de (nog niet doorgekomen) tandjes te langdurig. Maar als ze hun fles gewoon op een kwartiertje of half uurtje leeg drinken, is dat zoals in een gewone beker waar ze regelmatig een slok uit nemen. Die 'zuigfles-caries' is als je kids een hele dag door laat drinken, soms tot fruitsap toe. De onzen sleuren soms wel een hele ochtend of namiddag met hun anti-lek-beker met zuiver water. Kan ik niet afschaffen, want ik drink ook regelmatig een slok uit mijn fles Evian...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2007 7:01 pm Onderwerp: |
|
|
Nee natuurlijk niet, ik wou dat de onze ook heel de dag zouden rondzeulen met een flesje water, ik heb slechte drinkers (zoals de mama) ik dacht dat het iets met de vorm was, zoals bij een tut, maar ik zal me wel vergist hebben.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1603 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2007 7:45 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb groeimelk gegeven van hun 12 maanden en op 18 maanden volle melk
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 627 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jun 29, 2007 7:16 am Onderwerp: |
|
|
bedankt voor de flesnuancering:
hier drinkt Yerko zijn flesje echt alleen smorgens en savonds (en steeds in sneltreinvaart!)
de rest van de dag staat zijn antilek beker op zijn hoogte, maar hij krijgt alleen water, niets anders (is toch t lekkerste om te drinken)
en ook mama drinkt een ganse dag van haar waterfles, dus dan drinkt de zoon gewoon lekker mee als hij mij ziet drinken!
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jun 29, 2007 7:23 am Onderwerp: |
|
|
water is alvast het gezondste of het inderdaad het lekkerste is hangt van persoon tot persoon af,maar als je van kleins af altijd water drinkt lust je inderdaad ni graag die prikspullen en dat kan alleen maar positief zijn
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|