Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
L's blog
gyt's blog
San's blog
muzemans's blog
katreseke's blog
twinneke's blog
Kristel's blog
muis's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

geboortekaartjes - graag jullie mening

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Geboortekaartjes en doopsuiker
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lina

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Mrt 25, 2008 9:12 am    Onderwerp: geboortekaartjes - graag jullie mening Reageren met citaat

hoi allemaal,
mijn man en ik overwegen om een apart kaartje te nemen voor elk van de twee kindjes. Ze komen dan wel samen in een enveloppe natuurlijk. We hebben twee kaartjes gevonden die heel mooi bij mekaar passen. We zouden in de teksten op beide kaartjes op elkaar laten aansluiten. Bijvoorbeeld, onderaan het eerste kaartje eindigen met 'En....... ' .
De gemeenschappelijke info (zoals ons adres, adres materniteit, geboortelijst) zouden we dan verdelen over de twee kaartjes.
Ik heb zelf nog nooit gezien dat iemand het zo heeft gedaan (maar ik heb ook geen tweelingen in de omgeving) en ik vroeg me af of het 'erover' is. Ik vind het zelf zo leuk om ze elk apart een kaartje te geven (ook om aan de buitenwereld duidelijk te maken : wij hebben twee kindjes gekregen, niet 1 tweeling - jullie begrijpen wel wat ik bedoel hè). Zouden jullie het raar vinden om in de bus te krijgen? Ik wil alles een 'verrassing' houden voor mijn vrienden en familie maar ik voel me ook heel onzeker over zo'n dingen...dus graag jullie mening.

groetjes
lina

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Mrt 25, 2008 9:31 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het een super leuk idee. Heel erg origineel!
Misschien kun je wel beide kaartjes op één of andere manier verbinden (met bijvoorbeeld een touwtje of een nietje of zoiets). Want ondanks dat het twee aparte kindjes zijn (helemaal mee eens) is er toch ook een speciale binding tussen de twee.
Het is in ieder geval een heel goed idee om beide kaartjes in één enveloppe te doen, anders raken de mensen waarschijnlijk toch in de war.
Ik heb zelf toevallig een viertal tweelingen te vriend en zei zeiden mij allemaal dat ze het vroeger altijd zo erg vonden dat ze samen altijd maar één kaartje kregen (op verjaardagen enzo), dus ik denk dat jouw tweeling het later heel erg zal waarderen dat er twee geboorte kaartjes zijn....
En niet te onzeker zijn over alles hoor! Gewoon lekker jullie eigen gevoel volgen en achter je eigen beslissingen blijven staan, wat iedereen ook zegt. Je kan echt niet naar iedereen luisteren.
x
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog
L

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Mrt 25, 2008 9:40 am    Onderwerp: Reageren met citaat

hier hebben we één kaartje gemaakt, maar dat was in twee gedeeld (als twee stukjes van een puzzel) en daardoor hadden ze elk hun deel!
dus eigenlijk toch een beetje elk hun kaartje!

k vind dus twee kaartjes wel een leuk idee, we hebben het met twee stukjes opgelost om het betaalbaar te houdne, twee volledige kaartjes was voor ons iets te duur

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
lina

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Mrt 25, 2008 3:47 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hoi, bedankt voor jullie reacties; Ik had ook al zitten denken of en hoe we de kaartjes dan aan elkaar vast kunnen maken. Er bestaan ook van de ijzertjes die je kan omplooien (zelfde principe als bestekmap) maar ik zou niet weten waar die te kopen. Misschien is een lintje handiger. We zullen nog zien.
Ja, financieel zal het een minder leuk plaatje zijn...das waar (ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet naar de prijzen gekeken heb.. ben helemaal opgegaan in wat ik het mooist vond.. ahum Embarassed )

groetjes

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Mrt 25, 2008 4:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het een goed idee, wij hadden wel 1 kaartje waar ze beiden opstonden. En trouwens ieder doet wat hij wil he. Het is wel leuk voor de kids later, zo hebben ze beiden een kaartje van hen.

ons hele team
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
jakke

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Mrt 25, 2008 4:41 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

eigenlijk is het een heel goed idee,wij hebben spijtig genoeg 1 kaartje en dan nog maar een simpel Confused
Jipenjanneke

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Mrt 25, 2008 9:58 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Wij hadden ook een puzzeltje, elk hun eigen stukje en toch bij elkaar. Maar vind je idee wel erg tof. Wij hebben bij de geboorte wel van verschillende mensen 2 kaartjes gekregen, eentje voor Wouter en eentje voor Tinne.
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Geboortekaartjes en doopsuiker Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: