Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
L's blog
gyt's blog
San's blog
muzemans's blog
katreseke's blog
twinneke's blog
Kristel's blog
muis's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

geboortekaartjes en doopsuiker

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Geboortekaartjes en doopsuiker
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wim&sarah

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Sep 25, 2007 4:26 pm    Onderwerp: geboortekaartjes en doopsuiker Reageren met citaat

misschien een rare vraag maar wanneer zjn jullie beginnen rondkijken voor geboortekaartjes en doopsuiker?

is mijn eerste en tweede kindje nu en ik heb daar geen enkel idee van wanneer dat je daar best voor kijkt..

groetjes Sarah
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lijntje

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Sep 25, 2007 4:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

wij gaan morgen de geboortekaartjes vastleggen , hebben dit weekend de boeken doorzien en we gaan ook morgen de doopsuiker ( aantal enzo) doorgeven want ze moest voor hetgeen we wilden een bestelling doen en dat kon dan effe duren en in gedachte houden dat de bevalling eind dit jaar al kan zijn wou ik geen risico's nemen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken
rebirth

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Sep 25, 2007 5:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

morgen, zoals lijntje dus zegt, is bij ons 20 weken Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
gyt

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Di Sep 25, 2007 6:40 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hangt er van af wat je wil: als je standaard uit een kaft kiest, is bij wijze van spreken enkele weken op voorhand voldoende (maar dan mag je natuurlijk niet te vroeg bevallen hé, je kan beter vroeger zijn). Maar als je iets laat ontwerpen, moet je veel rondkijken, een bureau kiezen, enz... Bij Line hadden wij een schilderijtje laten ontwerpen, en dat werd dan gedrukt op de kaartjes. Dat duurde toch enkele weken. We hadden er wel voor gekozen om met inleg-blaadjes te werken, zo lagen die kaartjes en het schilderijtje al een kleine twee maanden op voorhand hier thuis, en het ontwerp voor het inlegkaartje stond op de pc. Na de bevalling moest mijn ventje enkel nog de naam en geboortedatum ingeven, afdrukken, en in het kopieercentrum laten drukken op kalkpapier en laten snijden op formaat. En maandagmiddag zaten we dan met zijn drietjes die blaadjes in te plakken. De enveloppen met adreslabels waren toen allang klaar, dus alles was op een goed uurtje klaar...
Bij de jongens heb ik niet getwijfeld: we zijn voor dezelfde persoon gegaan, en weer heb ik ze een maand of vier op voorhand besteld...
katreseke

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Sep 26, 2007 7:40 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Geboortekaartjes hebben wij 2 maand op voorhand besteld. Doopsuiker heeft mijn mama zelf in elkaar gestoken een goede 4 maand op voorhand. Ze moest staaltjes van de doosjes opsturen naar mij in Zwitserland zodat ik kon zeggen dat het OK was of niet, vandaar dat we dat 4 maand op voorhand deden.
De enveloppes voor de geboortekaartjes hebben we 1.5 maand op voorhand al van adressen voorzien zodat alles klaar lag.
Op de doopsuikerdoosjes moesten enkel nog de namen komen en dat hebben mijn ouders gedaan als ik in het moederhuis lag.
sundance

Site Admin

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Sep 26, 2007 3:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij Joey en Sarah waren de geboortekaartjes ook een twee tal maanden op voorhand besteld en de doopsuiker werd door peter en meter gedaan.

Bij Axel en Maxim werden de geboortekaartjes gedaan door de peter omdat hij iets speciaals wilde maar die waren maar juist op tijd klaar doordat ik te vroeg ben bevallen hebben ze nog snel moeten zijn.
Doopsuiker werd dan ook door meters en peter gedaan (ze hebben beiden dezelfde peter, hij wilde dat zo).

De doopsuiker van mijn petekindje heb ik samen met diegene die peter werd ook gaan bestellen toen mijn nichtje rond de 6 maanden zwanger was.
bestellen bij muzemans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
muzemans

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Wo Sep 26, 2007 4:30 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

amai sunny,
ik heb het zelf gedaan. Ik wou ook iet dat de meters en peters hun daarmee bezig hielden. Stel je voor dat het dat niet was wat ik wou...
Trouwens er was een verband tussen de kaartjes en het suiker....
Wij hebben het niet zo lang op voorhand gedaan hoor. Ik denk een maand ervoor... Maar ja, wij zijn dan ook niet echt grote planners... Wink (en de maanden dat ik zwanger was van stan had ik wel andere dingen aan mijn hoofd: wanneer is al het stof uit ons huis, hopelijk is er warm water tegen dat de baby er is, en dan ook verwarming,....)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Geboortekaartjes en doopsuiker Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5

Ga naar: