| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3949 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 26, 2007 4:35 pm Onderwerp: |
|
|
ik dacht er net zo over als jij muze! Ben nogal een moeilijke op dat vlak, en als het dan niet helemaal mijn goesting zou zijn.... en bovendien vind ik dat een zware kost, en het zijn toch onze kids hé. Meter en peter mogen nog genoeg geld uitgeven in de loop der jaren
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tante kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 26, 2007 5:05 pm Onderwerp: |
|
|
vond ik niet erg zenne, muze, dan is de verrassing er toch ook al af voor de meters en peters?
_________________ tante van stan, ante en kobe |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 26, 2007 5:08 pm Onderwerp: |
|
|
|
tis da, zo was het ook voor hen een verrassing. Ik zou denk ik als ik meter zou zijn en voor de suiker zou moeten zorgen, stress hebben om te weten wat de ouders nu het leukste zouden vinden (vooral omdat ik 'alternatieve dingen' als suiker veel leuker vind) Zo waren er bij ante en kobe geen chocolaatjes, maar kersensnoepjes.....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
tante kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 26, 2007 5:30 pm Onderwerp: |
|
|
bij mij moet je niet vrezen, meters zal ik niet nodig hebben, dus ook geen suikerbonen
_________________ tante van stan, ante en kobe |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 26, 2007 7:37 pm Onderwerp: |
|
|
voila,
een stresfactor in mijn leven uitgeschakeld!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1599 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Sep 26, 2007 7:37 pm Onderwerp: |
|
|
wij zijn eraan begonnen rond mijn 20ste week.
Kaartjes hebben we zelf ontworpen (allé enkel de tekst lay-out)
Ook hier hebben de meters en peters geen inzeg gehad. Dit om de reden dat wij dit liever zelf deden en het toch speciaal was zo voor 2 in 1 keer.
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
katreseke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Sep 27, 2007 7:41 am Onderwerp: |
|
|
Bij ons hadden enkel mijn ouders iets te maken met het doopsuiker. Dit enkel omdat ze alles uit België moesten meebrengen (hier kent men de traditie van het doopsuiker niet). Ik had mijn mama gezegd dat het doodgewoon eenvoudige bonen mochten zijn (mama was wel de enige die wist dat het 2 meisjes werden, dit omdat zij de geboortelijst moest gaan organiseren in België) en eenvoudige doosjes. Graag had ik er voetjes op gehad, zoals op de geboortekaartjes. En voila, AVA had zo'n eenvoudige doosjes met voetjes en handjes erop, dus wij waren gesteld. Toch mijn goesting gehad en er weinig werk aan gehad
_________________ Joepie!!! Hanne en Klara (04/09/2006) hebben er een zusje bij: Nina (11/02/2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|