| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2715 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Sep 27, 2007 8:46 am Onderwerp: |
|
|
Bij joey en sarah was de doopsuiker zeer mooi en ik zou hetzelfde gekozen hebben. Maar dit was niet verplicht dat de meters en peters het moesten doen maar ze WILDEN het zelf.
Bij Axel en Maxim wilden ze het ook graag doen en wij vonden het leuk.
De kaartjes van de twee oudsten hebben we zelf gekozen daar heeft ook niemand anders zich mee bezig gehouden.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
ons hele team |
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Sep 27, 2007 8:36 pm Onderwerp: |
|
|
we zijn ook zo rond 20 weken ermee begonnen bij de twin omdat ik alles zelf ging maken maar nu, nu moet ik ze gewoon nog bestellen en die mevrouw weet eigenlijk al ongeveer wat ik wil , dus als de baby te vroeg komt , kan mijn ventje er nog gaan bestellen . Het kaartje voor de twin heb ik pas besproken toen ik zo'n 34 weken was , gewoon fotograaf geboekt en mijn goesting gezegd. Nu , heb ik ze enkele weken geleden al laten ontwerpen want de kids moetsen eerst een fotosessie doen want zij kondigen op het kaartje de geboorte van hun broertje aan. Het gaat een schitterend kaartje worden!
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jessie

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 1458 Woonplaats: Herent - Vlaams Brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Sep 29, 2007 7:55 pm Onderwerp: |
|
|
ik ben al benieuwd
_________________ Jessie - mama van Kaat en Tess - "mijn 2 engeltjes" (07/09/05) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 680 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 02, 2007 7:30 am Onderwerp: |
|
|
wij zijn dat ergens in februari gaan doen, de lijst zelf lag in januari (k was voor juni uitgerekend)
we deden t wel vroeger als bij Yerko (eerste kindje) maar dan was ik zeker dat ik nog overal mee naartoe kon!
je weet maar nooit dat er platte rust wordt aangeraden he, dan had ik alles tenminste al geregeld (ben beetje controlefreak!)
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 02, 2007 7:38 pm Onderwerp: |
|
|
hier idem dito L
_________________ mama van D & G
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lutg

Geregistreerd op: 15 Aug 2007 Berichten: 854 Woonplaats: west-vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Okt 02, 2007 10:16 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben altijd nogal op 't laatste nippertje met alles, moet ik eerlijk toegeven. We hebben het geboortekaartje laten tekenen door een vriend en dat was toch twee maand op voorhand. Gelukkig maar, want even later moest ik al plat liggen.
Toen had ik zeeën van tijd om me bezig te houden met het ineenknutselen van de doopsuikertjes (wel niet makkelijk al liggend met zo'n gigantische buik).
_________________ Mama van E & M (°14/05/2007)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sandrita

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Okt 03, 2007 9:25 am Onderwerp: |
|
|
hallo
bij de eerste hadden wij met perkamentus gewerkt da was de avondt voor ik ingeleidt werdt besloten en daar is dan dag en nacht aangewerkt
voor de tweede heb ik een mobiel in een geknutseld en da was oo last minit
voor de derde hebben wij ookzelf een kaartje ontworpen en door de drukker laten uitwerken dat was 6weken optijd klaar
en van de tweeling hebben wij een vriendin aangesproen die een cursus fotografie studeerdt en die hebben wij zelf de fotots laten iezen voor op het kaartje en die was echt geslaagd en dat was ook een een verassing voor ons hier een paar fotos die op het kaartje staan die van de jongens naast een is de front fotot en die van de voetjesen de hoofdjes alleen is aan de binnen kant onder de tekst ory ik stuur de fotos wel eenseen ndere keer oor want de site heeft het moelijk
groetjssandrita
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|