| |

Isarubines blog sundance's blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog Jipenjanneke's blog katreseke's blog pedro's blog twinneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 643 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 8:38 am Onderwerp: |
|
|
is niet echt een puzzelstukje hoor, is eigenlijk zo dat t kaartje in twee is gezaagd, als twee stukken van een puzzel
we wilden duidelijk maken dat t wel een tweeling was, maar ze hebben elk hun stukje van het kaartje he!!
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 643 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 8:40 am Onderwerp: |
|
|
diene uitleg klinkt ook weer héél erg logisch precies, als ik dat zo nalees!
komt door de moeite peis ik zo...
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 9:19 am Onderwerp: |
|
|
mijn klonk het heel logisch en goed gevonden!
Wij hadden een appart kaartje en hun namen stonden op zo'n kartonnen puzzeltje.
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Jul 23, 2007 9:27 am Onderwerp: |
|
|
OOk heel leuk hoor.
_________________ Saskia, mama van Amaryllis en Camille (20/07/2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
luna2005kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Aug 24, 2007 10:18 pm Onderwerp: |
|
|
Leuk gevonden L.!
_________________ Fiere mama van Luna, Lotte en Lieke
It's double the trouble, twice the fun
Having two babies instead of one! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ilse..

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Feb 09, 2009 6:20 pm Onderwerp: |
|
|
hey,
ik weet niet of jullie dit nog lezen, maar probeer toch maar...
Hebben jullie die 2 aparte puzzelstukjes in puzzelvorm laten drukken of zelf uitgesneden?
Ik zou nl. ook graag 2 aparte kaarten maken, die dan wel 1 geheel vormen en dan aijn 2 puzzelstukken een logische keuze...
Bedankt voor de tips!
Groeten,
Ilse
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Feb 10, 2009 8:39 am Onderwerp: |
|
|
|
Denk dat je L beter een pm stuurt, want ik denk niet dat ze hier nog vaak komt lezen...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Opvoeding Stel jezelf even voor Infomap Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Dagdagelijkse activiteiten Koffieklets Meetings en Data Dagdagelijkse activiteiten Zorg voor jezelf en je relatie Gewiste Posts Belangrijke momenten Papahoekje Engeltjes Links Het Grote Meerlingen Fotoboek Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Beheerdersmap Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes, doopsuiker, meter- en peterschap Praktische vragen, uitzet en administratie
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|