Geplaatst: Ma Sep 17, 2007 8:23 am Onderwerp: Geboortekaartje Ella en Maud
Kristel ik moet je toch even verbeteren " ze zeggen dat ze er een eliteschool van willen maken" er wordt zo veel gezegd over iedere school, maar dat is echt niet de bedoeling van die school hoor. Nu weet ik dat toevallig uit eerste hand aangezien mijn schoonzus directrice is daar. Er zijn regels en daar moet iedereen zich aan houden en als je je daar niet in kan vinden, moet je misschien maar naar een andere school gaan. Ik ken ook verhalen van scholen "van horen zeggen hé" waar de leerlingen van het 6de leerjaar mee moeten gaan met de kinderen van het eerste leerjaar naar de toiletten opdat de leerkrachten dat niet zouden moeten doen en hun koffietje kunnen gaan drinken en ze mogen maar 3x per dag naar het toilet gaan en niet meer. Daar kan ik mij toch ook niet zo goed in vinden. Maar ieder zoekt zijn school waar ze zich goed bij voelen.
_________________ Karin - mama van Ella & Maud (14-02-2007)
Karin ik heb je een pm gestuurd.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524][/url]
bestellen bij muzemans
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar pagina Vorige1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum