| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Wo Jan 09, 2008 9:34 pm Onderwerp: |
|
|
Heb het zalfje ook al eens gehad, de siroop heeft stan al eens moeten nemen, en die balnuem heb ik ook al gehad...
De olie was wel heel erg vettig, je krijgt het achteraf niet gewoon afgespoeld in je dad, je moet er echt op schrobben...
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
joe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 10, 2008 1:54 pm Onderwerp: |
|
|
Ik gebruik ook geen zeep, geen wasverzachter meer en alleen wasproduct van Le Chat (niet de vloeibare). Dit helpt ook wel.
_________________ mama van Roxanne (24/10/1996), Nicolas (07/10/1998) en Jack en Billie (12/09/2006) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 10, 2008 3:10 pm Onderwerp: |
|
|
|
ik ben gestopt met le chat, omdat die toch niet proper genog waste naar mijn mening. Nu hebben we ariel sensitive
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
joe

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 10, 2008 3:16 pm Onderwerp: |
|
|
Die kan ik ook eens proberen als ze in de bomen beginnen klimmen...Nu nog geen problemen met té vuile kledij.
_________________ mama van Roxanne (24/10/1996), Nicolas (07/10/1998) en Jack en Billie (12/09/2006) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lijntje

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jan 10, 2008 3:50 pm Onderwerp: |
|
|
|
hier ook ariel sensitive want de dochter is ook zeer gevoelig aan haar huid en ben daar heel tevreden over en is zelfs voordeliger dan le chat
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
L

Geregistreerd op: 22 Dec 2006 Berichten: 622 Woonplaats: affligem - vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jan 12, 2008 8:36 am Onderwerp: |
|
|
je moet denk ik nog steeds zoeken naar de oorzaak, exceem kan verschillende oorzaken hebben he
bij mijn vriend (die heeft dat ook) is het door een nikkel cobalt allergie. dat kan zich ook uiten in exceem
bij hem komt het vooral door dingen die hij eet, en t vrees dat het een lange lijst is, maar als hij van die lijst bepaalde dingen eet is het erg en andere dingen van de lijst lukken nog, hij krijgt er wel wat last van maar niet zo erg dat hij de voedingsmiddelen wil laten.
van wasmiddelen heeft hij geen last, bijvoorbeeld wel van deo, ...
t zal dus zoeken worden
|
 |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Di Jan 15, 2008 1:08 pm Onderwerp: |
|
|
Louise heeft ook last van eczeem, vooral op haar beentjes. Ze is in de zomer getest op allergie maar is voor niks allergisch (geloof ik eigenlijk niet, ze hebben dan ook niet alles getest volgens mij). Ik doe er een crème op die door de apotheker gemaakt is, met vaseline. Dat helpt wel, maar alleen als ik het er elke dag op doe. En in het bad doe ik ook balneum en vind dat inderdaad heel goed.
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|