ik moet zeggen we zijn zogoed als een week verder en door de fucicortcréme en de eucerin badolie ziet het het al een stuk beter uit,ze heeft nog wel exceem maar het moet ook tijd hebben om te genezen hé.
tuurlijk zou ik de oorzaak moeten achterhalen en nu is de perfecte leeftijd onder de 6 jaar krijg je nooit de uitslag die er zou moeten uitkomen.
maar we doen nu zo eventjes verder en als het toch terug moets komen ga ik een test aanvragen om te achterhalen waarvan ze het heeft.
nu ik heb het ook heel fel gehad na de bevalling van de jongens en dankzij homeopathie is het verdwenen zonder ik er eigenlijk erg in had en ik had het fel.Nu ben ik al zeker 6 jaar zonder exceem,wel droge huid
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 )
ik had vroeger exeem van melk ik dronk te veel melk
en heb toen jarenlang geen melk mogen drinken en heb nu geen last meer
_________________ hey ik ben een mama van 3 dochters en een 2ling victor en fernando
hh
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar pagina Vorige1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum