| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
sprint

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jan 13, 2007 7:57 pm Onderwerp: RE: Eventjes dipje |
|
|
| Citaat: | gyt schreef:
Maar samen weg zonder de kids zie ik niet zitten: we zijn nu eenmaal een gezin. Gaan logeren is voor hun plezier hé, en niet voor ons gemak... |
Iedereen is verschillend, de ene heeft al meer behoefte om er eens samen met zijn/haar partner alleen op uit te trekken dan de andere.
Zelf heb ik ook wel behoeft aan een paar weekendjes per jaar. B)
Maar elk jaar geven wij onszelf een gezinsreis cadeau
Op reis is toch niet het zelfde als thuis.
Wij gaan al van hun 4,5 jaar elk jaar op reis, liefst op hotel.
Je moet er toch niet poetsen, eten maken enz... kortom de dagelijkse sleur, juist genieten....van de kids en alles rondom je heen.
De ene keer al op een meer alternatieverre manier dan de andere keer, dit om de prijs te drukken.
Dit jaar gaat het richting Turkije, het hotel is reeds on-line geboekt en de vliegtuigtickets reeds van november.
Als je zo vroeg je vliegtuigtickets boekt voor juli '07 zijn ze veel goedkoper dan bv. in februari/ maart.
Scheelt misschien 100€ en dit maal 4 tickets
Ook het hotel zelf rechtstreeks boeken scheelt veel.
Zo spaar ik bijna 1.000€ uit op een zelfde, 14 daagse reis met één van onze grote touroperators.
Maar onze reis in de grote congé zou ik ook niet zonder de kids willen doorbrengen, als je daar de dagelijkse sleur mee vergelijkt is op reis echt vakantie ....
heu waar ging dit topic ook al weer over?
_________________ Vind je een spellingsfout, mag je ze houden. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jan 13, 2007 8:01 pm Onderwerp: RE: Eventjes dipje |
|
|
wij gaan met onzelieveheerhemelvaart naar Berlijn!!! (vorig jaar naar rome). Doen we altijd met een aantal collega's. En we hebben natuurlijk ook een gezinsreis. Dit jaar hebben we voor het eerst een caravan (die van mijn ouders) en wsl ga ik een week of 4 met de kinderen kamperen ergens richting normandië. Kris kan niet zolang mee, omdat hij geen vakantie heeft. Maar daarom gaan we ook niet te ver, zodat hij gemakkelijk terug kan.
En ja gyt, je bent een gezin, maar daarnaast ben je ook een individu, met noden die niet altijd overeen komen met de noden van het gezin.
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|