| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 05, 2006 11:48 am Onderwerp: RE: Eventjes dipje |
|
|
idd, maar het voordeel is misschien dat, als wij of ons ventje ziek zijn, het kwestie van enkele dagen is. Maar het dag in dag uit moeten... petje af hoor! Hopelijk worden de jongens al een beetje autonoom zo stilletjes aan?
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2839 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 05, 2006 1:35 pm Onderwerp: RE: Eventjes dipje |
|
|
ik was zo ongeveer een jaar geleden ook zo is echt ziek en mijn ventje ook, echt het was toen gewoon teveel om iets te doen en dan hebben gelukkig mijn schoonouders ook bijgesprongen. Die hebben dan de twee oudsten naar school gedaan enzo. Als er iets is dan mogen we van geluk spreken dat we zoveel hulp kunnen krijgen van mijn ouders en schoonouders. Ik hoop dat ik dat later voor mijn eigen kids ook zo kan doen.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
wendy B

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 05, 2006 2:33 pm Onderwerp: RE: Eventjes dipje |
|
|
Hier zowat hetzelfde verhaal sunny.
Ik heb héééél veel aan mijn eigen ouders. Ik kan ze hiervoor niet genoeg bedanken. En ik hoop idd ook dat ik dit ook voor mijn eigen kleinkinderen ooit kan doen
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
jakke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Nov 05, 2006 3:40 pm Onderwerp: RE: Eventjes dipje |
|
|
eerst welkom aan samsan,hier hebben we wel altijd te samen geslapen en ben ik meestal opgestaan(als weermanneke slaapt dan kan er een bom ontploffen).
Hier heb ik veel aan mijn tante gehad elke vrijdag nam ze de kindjes mee heerlijk was dat.
_________________ mama van rani (3-10-96 ) robby (30-4-98 ) en roy (30-4-98 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Nov 06, 2006 12:21 pm Onderwerp: RE: Eventjes dipje |
|
|
ann,
je zal het idd wel lastig hebben voor het moment! Hopelijk kunnen we je een beetje ontspannen op 18 november!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
isarubine

Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Nov 06, 2006 4:01 pm Onderwerp: RE: Eventjes dipje |
|
|
Ja de 18de nadert met rasse schreden.
_________________ groetjes,
Isabel;mama van Isaline en Ruben 05-01-2005 en Nicolas 21-11-2007
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
elke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Dec 23, 2006 11:26 am Onderwerp: RE: Eventjes dipje |
|
|
Hallo,
ook al vind ik het altijd erg om te lezen dat er iemand een dip(je) heeft, het doet me ook wel wat plezier en steekt mij toch even een hart onder de riem.
Ik zie mijn prutsen heel graag, maar soms is het dan ook echt te veel: het huishouden, een zware voltijdse job en een dolle tweeling:-)
Ik bots ook op veel onbegrip hiervoor bij eenlingouders. Alsof ik graag speciaal zou zijn en ééntje is ook best zwaar. Nu, dat geloof ik best, maar ik wil wel een weekendje ruilen hoor
Momenteel gaat het weer wat beter. Vorige maand zat ik er heel hard door (zal ook de tijd van het jaar zijn geweest), maar ik heb een aantal afspraken met mijn man gemaakt, waardoor ik toch af en toe wat tijd voor mezelf heb. Ik ben al eens naar de massage geweest, alleen boodschappen gaan doen (erg he, dat dat geweldig is, ...), met een vriendin gaan lunchen, ...
Ik merk echt dat die kleine dingen er echt toe doen én ervoor zorgen dat ik beter kan genieten van mijn gekke meisjes.
Maar het blijft moeilijk: ik merk dat ik geneigd blijf mijn eigen behoeften opzij te schuiven, voor deze van zowat iedereen, en zeker voor deze van de prutsen.
Tja, moeder zijn ....
_________________ Elke is de mama van Noore en Melike. Noore en Melike werden geboren op 2 augustus 2005 en zijn een 2-eiïgetweeling. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|