Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
twinneke's blog
katreseke's blog
Kristel's blog
pedro's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Eventjes dipje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
muzemans

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Nov 02, 2006 11:04 pm    Onderwerp: RE: Eventjes dipje Reageren met citaat

vanaf 16, maar we hebben evenveel (als het niet meer is) twintigers. Mss ook omdat we veel studenten hebben in gent, maar in brussel moet dat toch ook het geval zijn?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
Jessie

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Nov 03, 2006 9:13 pm    Onderwerp: RE: Eventjes dipje Reageren met citaat

ik ga de oppas van de gezinsbond toch eens overwegen: kwestie van niet steeds dezelfde mensen te moeten belasten met de oppas. Maar dan ook enkel voor een paar uurtjes of eens overdag een helpende hand als we aan de verbouwingen beginnen: kwestie dat ik geen 2 kinderen heb die plots midden op de werf staan hé
isarubine

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Nov 03, 2006 9:38 pm    Onderwerp: RE: Eventjes dipje Reageren met citaat

Toen wij nog kinderen waren hadden we altijd een oppas van de bond van de grote gezinnen( nu de gezinsbond) en dat was altijd heel tof, we kregen meestal hetzelfde meisje en op den duur kennen ze iedereen wel goed. Je moet bedenken wat een karwei dat moet geweest zijn voor zo'n jong ding: we waren tensllotte met zijn zessen hé!Very Happy

Laatst aangepast door isarubine op Vr Nov 03, 2006 9:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken MSN Messenger
muzemans

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Nov 03, 2006 9:53 pm    Onderwerp: RE: Eventjes dipje Reageren met citaat

amai,
moet idd niet gemakkelijk geweest zijn!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
gyt

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Nov 03, 2006 10:21 pm    Onderwerp: RE: Eventjes dipje Reageren met citaat

muze, we zitten idd vlak bij brussel, maar wij horen bij Vlaams-brabant hoor, en daar vrees ik dat het vooral tieners gaan zijn hoor... Wij hadden vroeger ook wel babysitters, maar ook al zit daar dan één baby bij, de anderen zijn dan wel al groter hé. Over een jaar of twee zie ik dat ook helemaal zitten. En gelukkig zijn we geen grote uitgaanstypes hé.
isarubine

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Nov 03, 2006 10:39 pm    Onderwerp: RE: Eventjes dipje Reageren met citaat

Ik wacht er stiekem ook op tot het dochtertje van de overburen(de neef van mijn man) iets ouder wordt, ze is nu bijna 14 dus het nadert. Ze komt al vaak eens langs om ermee te spelen maar ik durf ze er nog niet helemaal alleen mee laten, hoewel ze zeer matuur is en zeer oplettend, ze mogen ook naar haar gaan spelen samen met haar broertjes maar dan wil ik toch dat het op momenten is dat haar mama in de buurt is.(lees : de koeien aan het melken of zo)

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken MSN Messenger
Samsan

nieuwkomer

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Vr Nov 03, 2006 11:01 pm    Onderwerp: RE: Eventjes dipje Reageren met citaat

Hoi Kathleen
Onze tweeling (Fran en Frauke) zijn nu 2 jaar. Ik heb het ook heel erg gehad, zeker zo toen onze prutsen zo 1,5 jaar waren. Ik heb nog met hen zitten spelen al huilende, dat ik erzo helemaal doorzat. Onze kindjes zijn heel slechte slapers geweest, van in het begin, nu is het al veel beter, maar we hebben nog periodes dat ik tot 5 keer toe 's nachts mijn bed uit mag.
Het eerste jaar had ik het gevoel dat ik geleefd werd, je vervreemd precies van de buitenwereld en er bestaat niets anders meer dan papjes geven, pamperbroeken verversen, fruitpap maken, wassen, plassen, strijken, ...
Je sociaal leven valt precies helemaal stil, want waar ga je naartoe met zo twee kleine spruiten. Even op je gemak shoppen dat zag ik niet zitten, de verhuis alleen al ... Andere mensen zetten de maxi cosi in hun winkelkar, maar met zo twee ukkies is je kar al vol en je hebt nog geen boodschappen gedaan.
ik was wel blij toen onze kindjes konden lopen, dat gesleur werd dan toch wat minder. De eerste 3 maanden toen onze kindjes geboren waren, hebben mijn man en ik zelf geen enkele nacht samen geslapen. Omdat onze kindjes nooit op hetzelfde tijdstip wakker waren en honger hadden, deed hij altijd de nacht en ik zorgde dan overdag voor de kindjes. Raar zelle, maar het was toen de beste oplossing. Op een gegeven moment hebben mijn partner en ik samen aan de alarmbel getrokken, dag in dag uit was het altijd maar kindjes, kindjes, kindjes. Toen hebben we besloten om zo om de 14 dagen 1 dag in de week voor ons tweetjes uit de stippelen. De kindjes gaan dan naar het kinderdagverblijf en wij gaan eens lekker samen op stap. Dat doet echt deugd en je batterijkes geraken weer helemaal opgeladen.
Ik zou nog veel meer kunnen schrijven, maar ga nu lekker onder de wol, want morgen is het weer vroeg dag, onze prutsen zijn vroege vogels.
Groetjes
Isabel, mama van Fran & Frauke Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 4 van 9

Ga naar: