Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
katreseke's blog
twinneke's blog
pedro's blog
Jipenjanneke's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Eventjes dipje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jakke

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Nov 02, 2006 2:42 pm    Onderwerp: RE: Eventjes dipje Reageren met citaat

hey kathleen,

ik begrijp je volkomen hoor ook hier zijn het vreselijk momenten geweest waarbij ik bijna of soms toch aan het wenen was.
Van samen uit en samen thuis moet ni vind ik je hebt een eigen leven en niet alleen voor je man of kids.Zo kun je soms een verstikkend leven krijgen,wat zeker ni de bedoeling is hoor.Hier proberen we zo een twee à drie keer per jaar een weekendje voor ons alleen te hebben,maar de jongens gaan elke vrijdag naar mijn tante ,toen die zo klein waren ging rani zelfs mee zodat ik elke vrijdag het rijk voor ons alleen hadden,en ik kan je verzekeren het helpt .NU het weermanneke heeft veel hobby's buitenhuis ,ik spijtig genoeg ni,mijn pc is mijn hobby Wink
na een tijdje gaat het beter,maar eigenlijk heeft elke leeftijd wel een beetje stress,zeker als ze naar school gaan en ze moeten leren lezen of rekenen.
veel sterkte
wendy B

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Nov 02, 2006 3:16 pm    Onderwerp: RE: Eventjes dipje Reageren met citaat

Ik heb ook geen echte hobby meer sinds de meisjes er zijn. Maar ik vind dat niet erg. Als ik er tussenuit wil, dan ga ik in bad met alles erop en eraan. Dat is voor mij al een hele ontspanning en ontsnapping aan ooit de drukte van de kids Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
muzemans

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Nov 02, 2006 3:45 pm    Onderwerp: RE: Eventjes dipje Reageren met citaat

oei wendy, je valt in herhaling. Zal het oplossen voor jou!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
gyt

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Nov 02, 2006 7:31 pm    Onderwerp: RE: Eventjes dipje Reageren met citaat

effe bijstellen: met samen uit samen thuis bedoelde ik dat we hopen dingen samen doen met het hele gezin. Zo gaan wij op zaterdagochtend regelmatig allemaal samen naar de Carrefour. Zo wordt dat een bezigheid voor de hele ochtend, we hebben een hoop bekijks (vooral als Line midden in de Carrefour haar K3-repertoire erdoor draait Very Happy), en de jongens leren dat ze zich moeten gedragen in de winkel. Maar 's avonds gaan wij eigenlijk zelden samen uit, enerzijds omdat het heel moeilijk te realiseren is (vind maar eens een babysit voor drie kleintjes) en onze families zo ver weg wonen, anderzijds omdat we andere interesses hebben (ik houd ervan met mijn vrienden op restaurant te gaan of te gaan kwissen, mijn ventje gaat graag naar de sauna of de film of een concert). Maar van gisterenavond hebben we ook genoten: kids in bed, twee filmpjes gehaald in de videotheek en gezellig samen gekeken (al geef ik toe: ik ben gaan slapen na de eerste film, MI-III zei me niet veel...)
wendy B

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Nov 02, 2006 8:40 pm    Onderwerp: RE: Eventjes dipje Reageren met citaat

mercikes muze, ik dacht dat het niet gelukt was omdat ie telkens bleef hangen.... mis gedacht dus! :p
Overdag proberen we ook zoveel mogelijk met z'n allen te doen. Als we 's avonds eens weggaan (en het hoeft dan nog niet eens laat te worden) gaan ze naar oma en opa. Dat zijn trouwens de enige waar ze tot nu toe zijn blijven slapen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
muzemans

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Nov 02, 2006 9:15 pm    Onderwerp: RE: Eventjes dipje Reageren met citaat

al eens de gezinsbond geprobeerd gyt? In gentbrugge-ledeberg zijn er allezins een heleboel oppassen die heel ervaren zijn (ik ben de coördinator) Zo hebben we een verpleger, een opvoedster een kinderpsycholoog in spe,....
Zijn allemaal heel ervaren mensen die het minstens even goed doen als ik! Als ik een aanvraag krijg van mensen met heel kleine kinderen, stuur ik er enkel mijn beste oppassers naar toe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
gyt

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Nov 02, 2006 10:31 pm    Onderwerp: RE: Eventjes dipje Reageren met citaat

ik durf er eerlijk gezegd niet aan beginnen muze. Zelfs onze vriendinnen komen liefst als het enkel de jongens zijn. Niet omdat Line zo'n spook is, maar ja, het zijn wel drie kleintjes hé? Vooral omdat ik bedenk dat we het zelf zo veel mogelijk proberen te vermijden, om alleen te zijn om hen in bed te stoppen. Nu, de laatste maand, vind ik het beginnen beteren, omdat Line veel zelfstandiger wordt (ze kan zelf haar pyjama aandoen, naar wc gaan, haar tandjes poetsen), maar het is en blijft stressen om ze in mijn eentje eten te geven en in bed te steken. De huidige oplossing is meestal een vriendin die komt babysitten, en ofwel gaat Line ergens logeren, ofwel komt de mama van een vriendin die hier vlakbij woont helpen tot de kids in bed liggen. Maar ja, dat betert ook wel hé. Ik dacht trouwens dat de gezinsbond vooral tieners waren die kwamen babysitten?
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 3 van 9

Ga naar: