| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Dubbel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 04, 2008 4:33 pm Onderwerp: Enorme borsten |
|
|
Weer ik!
Heb nog een lichamelijk vraagje.
Voor ik zwanger werd, was ik reeds gezegend (alhoewel?) met een vrij imposante boezem (kleine C cup voor een mager vrouwtje van 1m63) De De eerste tekenen van mijn zwangerschap waren dan ook meteen daar te zien. En mijn borsten zijn sindsdien alleen maar blijven groeien. Resultaat; vandaag zit ik met een enorme E of F Cup opgezadeld! Echt waar, ik vind ze afschuwelijk mijn borsten. Nu schijnt het dat deze nog gaan groeien als ik borstvoeding ga geven. Is dat waar? En hoeveel?
En jee, hoe gaan die uiers van mij er dan uitzien na het bv geven? Blijft er dan nog iets van over?
_________________ Trotse mama van Alix en Mila, geboren op 7 augustus 2008 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 04, 2008 4:43 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb het berichtje verplaatst omdat het hier beter past...
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar in mijn vriendenkring hebben de meeste bv gegeven, en bij allemaal is het formaat van de borsten na de bv fel verminderd, tot een formaat kleiner dan oorspronkelijk... (en ik moet zeggen dat alhoewel ze allemaal overtuigde bv mensen zijn, ze dit toch een heel fel minpunt vinden, want ze zijn niet alleen kleiner, ook de stevigheid is weg)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 569 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 04, 2008 7:42 pm Onderwerp: |
|
|
De mijne waren ook niet echt klein om mee te beginnen en zijn ook wel enorm gegroeid. Het slechtste gevolg daarvan tot nu toe vind ik de striemen die ermee gepaard gaan... (die zijn gekomen aan 3 maanden en blijven maar groter en groter worden, maar gelukkig tot nu toe enkel op mijn borsten, nergens anders!).
Volgens zowel mijn vroedvrouw als mijn allergoloog (vraag me niet hoe ik met haar over borsten begonnen ben ), zorgt bv er eerder voor dat de borsten terug een normalere vorm krijgen achteraf dan als je geen bv geeft. Het groeien van de borsten gebeurt enkel tijdens de eerste 8 maanden van de zwangerschap, daarna niet meer. Ik denk wel dat dit niet zo algemeen mag gezien worden en dit verschilt van vrouw tot vrouw en hoelang je bv geeft en zo.
Iemand in mijn familie heeft bij het 1ste kindje 1 jaar bv gegeven en het 2de kindje 2 jaar. Ze was enorm verdikt tijdens de zwangerschap (meer dan 30 kg) en weigerde ook maar iets van dieet te doen tijdens de bv (lees: ze bleef verder snoepen en verder verdikken). Gevolg in haar geval is natuurlijk dat haar borsten nu inderdaad tot onder haar navel hangen (letterlijk! ).
Moest je nu beslissen van bijv. geen bv te geven, dan denk ik toch dat je sowieso wat slappere borsten zal hebben hoor. Ze zullen toch zeker terug iets verkleinen (al is het maar 1 cup) en een borst bestaat grotendeels uit vet en klieren, geen spieren, dus eenmaal uitgerokken, verliezen ze toch een deel van hun stevigheid, dat is denk ik onoverkomelijk.
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Vr Jul 04, 2008 11:14 pm Onderwerp: |
|
|
|
ik heb geen enkele keer bv gegeven, en mijn borsten zijn nog net zoals voorheen,even groot, even stevig. Net de vriendinnen die bv gegeven hebben, hebben nu slappere borsten. we zijn met 2 in de vriendenkring die geen bv gegeven hebben, en de onze zijn nog zoals voorheen. (maar mss zijn we dan wel de uitzonderingen...)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
wim&sarah

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jul 05, 2008 6:44 am Onderwerp: |
|
|
hier wel bv gegeven en ze zijn nog altijd stevig ma ze zijn idd een cupje verkleint(eigenlijk nie zo erg want k was zowiezo al goed besteld)
hier wel geen striemen bij op de borsten, wel enorm op de buik..
groetjes
_________________ trotse mama van Winter en Niene 18/03/08 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vlinderelf

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jul 05, 2008 12:27 pm Onderwerp: |
|
|
Da mochten ze me wel op voorhand verteld hebben!!!
Ik had echt mooie borstjes, precies een handjevol... Ik was daar altijd zeer tevreden over. Nu heb ik joekels en dat is ook eens leuk om eens een decoleté te hebben... Maar ik wil toch graag mijn oude borstjes terug. Maar 't zal dus de slappe versie zijn...
_________________ Mama van Ella (23/01/08 - ...) & Yane (23/01/08 - 09/02/08 ) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
kaya

Geregistreerd op: 21 Mrt 2008 Berichten: 569 Woonplaats: West-Vlaanderen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Jul 05, 2008 12:40 pm Onderwerp: |
|
|
| Vlinderelf schreef: | Da mochten ze me wel op voorhand verteld hebben!!!
Ik had echt mooie borstjes, precies een handjevol... Ik was daar altijd zeer tevreden over. Nu heb ik joekels en dat is ook eens leuk om eens een decoleté te hebben... Maar ik wil toch graag mijn oude borstjes terug. Maar 't zal dus de slappe versie zijn...  |
Niet te rap panikeren hoor! Ik denk echt wel dat het afhangt van persoon tot persoon hoor. De ene heeft elastisch vel, de andere niet, bij de ene zijn ze heel veel gegroeid tijdens de zwangerschap, bij de andere maar een beetje, enz... Ik denk dat je gewoon echt moet afwachten. Je kan er nu toch niks meer aan veranderen (tenzij je diepe zakken hebt en een goei plastisch chirurg ).
_________________ Mama van Lukas en Timon (7 augustus 2008) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|