Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
San's blog
L's blog
gyt's blog
muze's blog
twinneke's blog
katreseke's blog
Kristel's blog
pedro's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

Enorme borsten

Ga naar pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Zwangerschap, bevalling en kraamtijd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
San

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Za Jul 05, 2008 3:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga volgend jaar sowieso langs bij de chirurg. Ik zit met het omgekeerde probleem als jij. Ik woog vroeger (voor Marnik en de tweeling) 30 kg meer dan nu, en ik had dus ook zeer grote borsten. Ik ben van een zeer grote E naar een D cup gegaan, en heb nu dus zware hangborsten (zonder borstvoeding te geven). Die moeten dus zowel verkleind als gelift worden. Ik kijk er dan ook enorm naar uit om volgend jaar er iets aan te laten doen, net als aan mijn zeer grote, zeer slappe buik.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog MSN Messenger
isarubine

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Za Jul 05, 2008 10:07 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

borsten...mmmm....wat kan ik daar over zeggen??? Wink
Niet alleen heb ik gigaborsten van mijn 15de maar het is nu ook toevallig mijn werkdomein!
En ik ga je moeten geruststellen/teleurstellen : er bestaat geen vaste regel over hoe borsten reageren op zwangerschap en borstvoeding. Bijde ene rekken ze , hangen ze , zijn ze weer stevig,....er bestaat geen regel voor. Veel hangt af vooral van het vet die je opslaat tijdens de zwnagerschap/borstvoeding. Iemand die verdikt krijgt wel geen slappere borsten maar vollere, probleem is eens je terug vermagert of al jaren te zware borsten hebt , die dan wel gaan hangen onder invloed van de zwaartekracht Wat ook gebeurt als je verzwaart na een borstverkleiningoperatie : je borsten gaan dan toch terug hangen ! Er zijn vrouwen met een A-cupje die nooit zwanger zijn geweest en toch hangers hebben en er zijn vrouwen van wie de kinderen jaren aan het zuigen geweest zijn waarvan de borsten nog prominent de hoogte in gaan . Je kan dit niet echt voorspellen.
En voor wie klagen wil : ik zeul al sinds mijn 15de borsten mee die kiloos wegen. Op mijn 14de had ik cup C, op mijn 15de al een EE. Voor mijn eerste zwangerschap (de twin) had ik een cupje G, na de twin is er nog eentje blijven hangen : cup I. Ondertussen na mijn tweede zwnagerschap/borstvoeding is ook die I te klein geworden en moet ik het land afzoeken naar cup K! Iemand nog klachten? En nee , ook van te vermageren verkleinen ze niet bij mij want tussen de kids ben ik 20 kilo afgevallen en de borsten bleven even groot . Over hangen meer of min kan ik niet echt spreken want ze hingen al op voorhand door hun immenese gewicht , dus dat kan ik niet inschatten . Feit blijft dat mijn borsten of toch hun formaat of uiterlijk me er niet echt zouden kunnen van weerhouden om wel of niet de borst te geven aan mijn kinderen . Ik vind toch dat uiterlijk geen reen is om je kinderen iets te ontzeggen of met veel stress tegen je zin iets te doen aan de andere kant . Je kiest gewoon voor borstvoeding omwille van je overtuiging dat dit het beste is voor je kinderen of je kiest er juist niet voor omdat je het gewoon niet ziet zitten om dat te doen .

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken MSN Messenger
Jessie

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 12:40 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik had een A-cup voor mijn zwangerschap, tijdens een mooi B-cup, de eerste dagen na mijn zwangerschap staken mijn borsten zowaar tot bijna aan mijn keel!!! mega boobs en na het stoppen van het afkolven (bv geven ging niet voor de meisje) bleef ik over met een magere AA-cup.
en dames een bh vinden is niet makkelijk met een maatje waar geen bh's voor worden gemaakt!
Na 1 jaar heb een 2de tweeling gekocht (letterlijk en was ik al van plan sinds mijn 19de) en nu ben ik een trotse eigenaares van een mooie B(+)-cup en ja dames ook die kunnen gaan hangen hoor, laat je niks wijs maken door die mannen vanop de tv!!!

Ik ken evengoed ook mensen die na bv te geven een maatje meer zijn wat boezem betreft: dus niet iedereen zakt een maatje.
Maar ik denk dat je er ook moet voor zorgen dat je die mooi verzorgt en stevig borstspieren hebt, dat doet ook al veel tegen het hangerig uiterlijk.
vaak zie ik ook vrouwen met een veel te kleine bh aan... waah wat lelijk is dat zeg. de juiste BH vinden is enorm belangrijk, dat kan ik iedereen wel aanraden, want dat helpt ook al veel.
Jipenjanneke

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 12:54 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier ook erg stevige borsten tijdens de zwangerschap - en tijdens 't bv geven, en bij 't stoppen even ingevallen, maar nu terug ok hoor (iets kleiner dan ervoor, maar niet de moeite om andere maat te nemen) Je kan het op voorhand niet zeggen wat ze gaan doen, gewoon afwachten. Ik doe wel borstspieroefeningen (X en Q heel erg uitgesproken zeggen - is géén zicht, maar naar mijn gevoel werkt het wel voor de stevigheid van ons handeltje)

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Meerlingen.org Forumindex -> Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: