| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog katreseke's blog twinneke's blog pedro's blog Jipenjanneke's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 05, 2007 9:03 pm Onderwerp: |
|
|
Effe update: mijn ventje heeft net gevraagd aan mijn schoonzus- en schoonbroer of ze dan naar hier willen komen en dat willen ze niet!! Maakt da mee! Ze zouden misschien wel hen willen komen halen en dan 's avonds terug naar hier komen om te slapen. Maar dat zie ik al helemaal niet zitten. Ik weet dat ik op dat gebied misschien wel overbezorgd ben maar ik weet dat ik dan geen minuut gerust ga zijn, als die zoveel met mijn kids op de baan gaan zijn...ze zijn trouwens nog nooit met iemand anders meegereden. En 't probleem is dat ze dat niet gaan snappen dat ik dat niet graag heb, want ze hebben zelf nog geen kindjes en dan sta je gewoon bij zo'n dingen nog niet stil. Pffff, k ben aan 't zagen en aan 't overdrijven, ik weet het. Is het nu echt zo moeilijk om 24 uur naar hier te komen??? grrrrrr
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Za Mei 05, 2007 9:44 pm Onderwerp: |
|
|
wacht maar tot jij met heel je verhuis binnenkomt... reisbedjes, pampers, reservekleding, melk, flessen, natte doekjes, medicijnen, muziekje voor boven bed, speelgoed, babycook, fruit en groenten, speelkleed, dekentjes, pyjama's, knuffeltjes, tutjes, slabbetjes, buggy voor als het mooi weer is, jasjes voor als het fris wordt, regencape van de buggy voor als het onderweg regent, ... Als ze zien hoezeer de tweeling hun huis inneemt...
Maar ja, serieus, ik weet hoe je je voelt. Sommige mensen reageerden bij ons net zo. Gelukkig zijn mijn ouders altijd bereid om de kids hier op te vangen, juist omdat ze weten dat die verhuis voor één nachtje onbegonnen werk is. Hopelijk kan je na al deze troubles toch nog genieten van je weekendje (want wel niet vergeten dat het daarom gaat hé!). Probeer van je ventje, na al deze stress, maar een heerlijke massage los te krijgen...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
wendy B

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 06, 2007 1:08 pm Onderwerp: |
|
|
Wij hebben wel al baby-sitters ter overnachting gehad, maar dan waren wij er 's nachts ook bij! Als wij eens een weekendje weggaan, brengen we ze altijd naar oma en opa. Zij zijn al voorzien op kinderbedjes, pampers, kinderstoeltjes, ... Dus veel minder gesleur!
Onze eerste weekendje uit was ook pas na een tiental maanden! Ik vind het nu wel jammer, dat ik ze alleen maar bij oma en opa slapen. Want bij iemand anders (die zeker zo goed is voor de kids) maken ze teveel problemen omwille van angst!
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 06, 2007 4:34 pm Onderwerp: |
|
|
Daar zou ik het ook van krijgen, wat is er nu zo erg aan naar jullie komen ...
Is er echt niemand anders die er op kan passen en ook naar jullie kan komen?
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 06, 2007 7:56 pm Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat het ondertussen opgelost is. We hebben het nog eens uitgelegd waarom we liever hebben dat ze naar hier komen en ik denk wel dat ze het begrijpen...Het enige probleem is dat mijn schoonzus om 20u naar een concert moet en dus moet vertrekken voor ze allebei goed en wel in bed liggen...en mijn schoonbroer er dan dus alleen voor staat! Maar nu gaan zeggen dat we wel iemand anders zoeken, gaat ook niet he...Ik hoop alleen dat ze er niet met de auto mee wegggaan, dat vind ik echt niet nodig!!
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3952 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Mei 06, 2007 9:27 pm Onderwerp: |
|
|
maar toch des te meer reden om bij jullie thuis te komen babysitten? Als hij er alleen mee is, en ze zijn in een vreemde omgeving moeilijker als thuis, dan heeft hij er toch alleen maar voordeel bij om bij jullie te komen? Misschien al een tip voor hem, als je kids het echt moeilijk hebben (deed ik wel eens als babysit, als een baby echt niet rustig werd): je parfum klaar zetten. Dan deed ik een klein beetje op, en dat hielp vaak heel goed!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2839 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Ma Mei 07, 2007 8:39 am Onderwerp: |
|
|
Bij ons is het ook altijd iemand die thuis komt omdat ik het ook het veiligste vind. En als een van ons kids met hun meter of zo meerijdt dan zeg ik nog steeds wat ze mogen en dat ze hen niet gewoon op het troitoir mogen zetten en steeds hun hand vasthouden, enz. Ik kan dat niet laten. Voor mij is veiligheid nog heel belangrijk. Ik weet dat er misschien sommige zeggen van "ze is weer bezig" maar anders ben ik niet gerust. En inderdaad iemand die nog geen kids heeft denkt daar helemaal anders over.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|