| |

sundance's blog Isarubines blog San's blog L's blog gyt's blog muze's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 29, 2007 10:27 am Onderwerp: |
|
|
Idd Sunny, en als ik de ander mama's en papa's dan zie op onze meetings en nadien hoor, iedereen geniet ervan van de dag nadien hebben ze weer energie voor 10 !! Ook was het een korte nacht slaap
_________________ mama van Dagmar & Greg
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sundance

Geregistreerd op: 31 Jul 2005 Berichten: 2873 Woonplaats: Deurne bij Antwerpen
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 29, 2007 10:30 am Onderwerp: |
|
|
Wat dan ook weer voor de kids goed is een ontspannen mama en papa en een blije mama en papa die laten zien dat ze hun kids gemist hebben.
_________________ Sunny, mama van:
Joey(06/01/2000) en Sarah (23/04/2002)- Axel en Maxim(03/01/2004)
url=http://www.imageposter.com/uploads/get/483524] [/url]
bestellen bij muzemans |
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3956 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Zo Jul 29, 2007 8:20 pm Onderwerp: |
|
|
sinds ze er alledrie zijn, heb ik ze nog nooit alledrie tegelijk uit huis laten gaan slapen. Wel dat mijn ouders kwamen oppassen, soms samen met mijn ventje, als ik weg was. Sinds een flink jaartje gaat Line wel echt graag uit logeren, en zij gaat dan ook regelmatig bij familie of vriendjes slapen. Dat valt supergoed mee.
De jongens zijn voorlopig enkel nog maar bij mijn ouders komen logeren (de week van 13 augustus komen ze ook een hele midweek logeren omdat ik dan al moet werken en de creche nog toe is). Maar da's ook praktisch: mijn schoonmoeder staat er alleen voor, da's te zwaar voor haar. En mijn schoonzus heeft er zelf twee, die ziet twee extra kids niet zitten vermoed ik (ze stelde het toch nog nooit voor...). Bovendien kennen de jongens mijn mama, buiten ons en de mevrouw van de creche, het allerbeste, zij heeft immers regelmatig geholpen van zes tot tien maanden, en de afgelopen maanden met mijn ventje in het gips. En intussen hebben mijn ouders hier een geweldige babysit gevonden, die graag met de kids komt spelen zodat mijn mama haar huishouden toch een beetje kan bijhouden. Ze kwam afgelopen vrijdag kuisen (het is de zus van hun kuisvrouw, en aangezien die allemaal samen op vakantie zijn...), en de kids werden alledrie helemaal zot toen ze haar zagen!
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|