| |

sundance's blog Isarubines blog L's blog San's blog gyt's blog muzemans's blog twinneke's blog katreseke's blog Kristel's blog pedro's blog
|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 21, 2007 8:12 am Onderwerp: |
|
|
Ahum....euh....wij hebben ons weekendje uitgesteld...Ja, kweethet, stom he, maar op die moment voelde dat echt het beste! Ella was de nachten ervoor minstens 3 keer brullend wakker geworden, waaronder één keer bij de babysit, die dan maar 1,5 uur met haar op de arm heeft rondgelopen want ze was niet te kalmeren tot ze ons zag. Ze heeft nog de hele nacht nagesnikt, ocharme! Daarna hebben we dus besloten dat we 't gingen uitstellen...en ik heb er geen spijt van gehad. 't Zal een periode van acute verlatingsangst geweest zijn, want nu is het precies weer beter!
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
twinneke

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 21, 2007 8:15 am Onderwerp: |
|
|
Nog zo'n gerelateerd vraagje: ik vroeg gisteren aan mijn ouders of de kindjes binnenkort eens mogen blijven slapen want wij moeten naar een huwelijk. En...zij betrouwen dat nog steeds niet!! Ze gaan te ongerust zijn, zeggen ze, en ik denk dat ze de verantwoordelijkheid niet durven nemen...Oma mie, misschien kan jij ons daar raad in geven? De kindjes kennen hen het beste na ons (zien hen bijna elke dag), zijn echt op hun gemak bij hen. Ik denk dat ze bang zijn dat er iets zal gebeuren...gisteren zijn ons moeder nog dat ze zeker 2,5 moeten zijn eer ze er gerust in gaan zijn. Iemand raad?
_________________ Mama'tje van de olijke tweeling Ella en Louise (04-07-2006)
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kristel

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 21, 2007 9:36 am Onderwerp: |
|
|
Dag Twinneke,
Best te begrijpen hoor, hier heb ik dat ook al eens gedaan ...
Tja raad voor bij de oma ... ik denk dat het normaal is dat ze wat angst hebben, voor hen is het ook ineens een aanpassing, eerlijk gezegd denk ik dat hoe kleiner ze zijn hoe gemakkelijker, achteraf bekeken.
Mss moeten ze al eens een dagje komen oefenen in het bij zijn van jullie, dan is er zeker al een back up
_________________ mama van D & G
19 maart 2003 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 21, 2007 10:03 am Onderwerp: |
|
|
|
mijn mama heeft daar nooit moeilijk over gedaan, maar ze zijn dan ook al van piepjong blijven logeren bij hen! Ben ook rap op mijn gemak, dus ik straal dat wsl ook uit naar haar, want denk niet dat ze er veel van wakker ligt. alleen haar ritme afstemmen op kinderen is niet altijd zo evident....
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
gyt

Geregistreerd op: 06 Feb 2006 Berichten: 3881 Woonplaats: vlaams brabant
Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 21, 2007 3:42 pm Onderwerp: |
|
|
ik heb ze eerlijk gezegd ook nooit ergens achtergelaten 's nachts toen ze zo klein waren. Als ik bedenk hoe moelijk ik het soms zelf vind... (alhoewel, achteraf bekeken valt dat allemaal best mee, ik vermoed dat het ook maar een excuus is).
Wat we wel al heel lang deden, en zo wenden mijn ouders eraan, was bij mijn ouders gaan logeren. Line slaapt dan boven bij ons op de logeerkamer, en de jongens slapen op de logeerkamer beneden, recht tegenover de kamer van mijn ouders. Zo zorgen zij er de hele nacht voor, geven de flesjes 's morgens, kleden hen aan,... terwijl ze weten dat wij vlakbij zijn. Intussen zijn ze er dan ook volledig aan gewend, en kunnen onze jongens zonder problemen gaan logeren. Alleen alledrie tesamen ,dat doe ik hen nog niet aan...
_________________ (meestal) trotse mama van Line (30 aug 2003), Pieter en Lennart (10 okt 2005) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
muzemans

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 21, 2007 4:50 pm Onderwerp: |
|
|
tja,
ze heeft zelf drie kinderen gehad, dus ze zal het wel aankunnen zeker. trouwens, als ze dat niet ziet zitten, moet ze het maar zeggen, maar heb haar nog nooit weten protesteren! Gisteren kwam ze trouwens zelf al met een weekend logeren bij haar op de proppen. Heb niet geprotesteerd!
En ik ken mijn mama, als ze het te druk vind, vraagt ze wel iemand om te komen helpen (tante kat, haar zus, ....)
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
tante kat

Del.icio.us
|
Geplaatst: Do Jun 21, 2007 5:01 pm Onderwerp: |
|
|
allez, ik mag me dus binnenkort aan een telefoontje van haar verwachten
_________________ tante van stan, ante en kobe |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Forumcategoriën
Zwangerschap, bevalling en kraamtijd Zorg voor jezelf en je relatie Stel jezelf even voor Infomap Aandacht voor broers en zussen Dagdagelijkse activiteiten Drie tegelijk 0-1 jaar Koffieklets Meetings en Data Opvoeding Veiligheid Gewiste Posts Belangrijke momenten Mannenpraat Samen of apart Opgroeiende drieling en meerlingen van hogere orde Het Grote Meerlingen Fotoboek Engeltjes Puberteit Links Beheerdersmap Te Koop / Gezocht Nieuwsbrieven Huishouden Borstvoeding of Flesvoeding Geldzaken en meerlingen Op reis met een meerling Medische vragen omtrent meerlingen Geboortekaartjes en doopsuiker
Meerlingenbibliotheek
Bezoek onze online meerlingenbibliotheek
Wat te doen bij luizen Hersenvliesontsteking Griep Eczeem Wat te doen bij diarree of buikgriep? Wat te doen bij darmkrampjes? Wat te doen bij astma? Wat te doen bij een allergie? Wat te doen bij verstikking? Wat te doen bij vergiftiging?
Bezoek ook eens Vermageren-lijnen-en-afvallen.org
|
|