Citytrip? Weekendje weg? Google Trouwen? Bruiloft organiseren?

Meerlingen & Tweelingen Blogs
sundance's blog
Isarubines blog
L's blog
San's blog
gyt's blog
muzemans's blog
twinneke's blog
katreseke's blog
Kristel's blog
pedro's blog

Het forum voor en door meerlingenouders! Meerlingen.org
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken 
 InloggenInloggen 
BlogsBlogs     ProfielProfiel 

eerste keer nachtje weg zonder kids

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
twinneke

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 8:12 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ahum....euh....wij hebben ons weekendje uitgesteld...Ja, kweethet, stom he, maar op die moment voelde dat echt het beste! Ella was de nachten ervoor minstens 3 keer brullend wakker geworden, waaronder één keer bij de babysit, die dan maar 1,5 uur met haar op de arm heeft rondgelopen want ze was niet te kalmeren tot ze ons zag. Ze heeft nog de hele nacht nagesnikt, ocharme! Daarna hebben we dus besloten dat we 't gingen uitstellen...en ik heb er geen spijt van gehad. 't Zal een periode van acute verlatingsangst geweest zijn, want nu is het precies weer beter!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken
twinneke

verslaafde

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 8:15 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog zo'n gerelateerd vraagje: ik vroeg gisteren aan mijn ouders of de kindjes binnenkort eens mogen blijven slapen want wij moeten naar een huwelijk. En...zij betrouwen dat nog steeds niet!! Ze gaan te ongerust zijn, zeggen ze, en ik denk dat ze de verantwoordelijkheid niet durven nemen...Oma mie, misschien kan jij ons daar raad in geven? De kindjes kennen hen het beste na ons (zien hen bijna elke dag), zijn echt op hun gemak bij hen. Ik denk dat ze bang zijn dat er iets zal gebeuren...gisteren zijn ons moeder nog dat ze zeker 2,5 moeten zijn eer ze er gerust in gaan zijn. Iemand raad?

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken
Kristel

bijna verloren

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 9:36 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Dag Twinneke,

Best te begrijpen hoor, hier heb ik dat ook al eens gedaan ...
Tja raad voor bij de oma ... ik denk dat het normaal is dat ze wat angst hebben, voor hen is het ook ineens een aanpassing, eerlijk gezegd denk ik dat hoe kleiner ze zijn hoe gemakkelijker, achteraf bekeken.
Mss moeten ze al eens een dagje komen oefenen in het bij zijn van jullie, dan is er zeker al een back up Wink
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
muzemans

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 10:03 am    Onderwerp: Reageren met citaat

mijn mama heeft daar nooit moeilijk over gedaan, maar ze zijn dan ook al van piepjong blijven logeren bij hen! Ben ook rap op mijn gemak, dus ik straal dat wsl ook uit naar haar, want denk niet dat ze er veel van wakker ligt. alleen haar ritme afstemmen op kinderen is niet altijd zo evident....
Terug naar boven
gyt

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 3:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb ze eerlijk gezegd ook nooit ergens achtergelaten 's nachts toen ze zo klein waren. Als ik bedenk hoe moelijk ik het soms zelf vind... (alhoewel, achteraf bekeken valt dat allemaal best mee, ik vermoed dat het ook maar een excuus is).
Wat we wel al heel lang deden, en zo wenden mijn ouders eraan, was bij mijn ouders gaan logeren. Line slaapt dan boven bij ons op de logeerkamer, en de jongens slapen op de logeerkamer beneden, recht tegenover de kamer van mijn ouders. Zo zorgen zij er de hele nacht voor, geven de flesjes 's morgens, kleden hen aan,... terwijl ze weten dat wij vlakbij zijn. Intussen zijn ze er dan ook volledig aan gewend, en kunnen onze jongens zonder problemen gaan logeren. Alleen alledrie tesamen ,dat doe ik hen nog niet aan... Rolling Eyes
muzemans

verlorengeval

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 4:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

tja,
ze heeft zelf drie kinderen gehad, dus ze zal het wel aankunnen zeker. trouwens, als ze dat niet ziet zitten, moet ze het maar zeggen, maar heb haar nog nooit weten protesteren! Gisteren kwam ze trouwens zelf al met een weekend logeren bij haar op de proppen. Heb niet geprotesteerd!
En ik ken mijn mama, als ze het te druk vind, vraagt ze wel iemand om te komen helpen (tante kat, haar zus, ....)
Terug naar boven
tante kat

regelmatig

Del.icio.us
BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 5:01 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

allez, ik mag me dus binnenkort aan een telefoontje van haar verwachten Wink
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Meerlingen.org Forumindex -> Zorg voor jezelf en je relatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 7 van 9

Ga naar: